سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

قطع نشدن تبادلات تجاری با عراق در ایام اربعین

در ایام اربعین تبادلات تجاری درمرز شلمچه با عراق قطع نمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛موسوی دبیر ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند گفت: تردد کامیون‌ها و تبادلات تجاری در ایام اربعین به میزانی که طرف عراقی توانایی داشته باشد انجام می‌شود و این موضوع از طرف ما با هیچ مشکلی مواجه نیست.

علی موسوی ، با اشاره به اینکه جاده‌ای به طول 500 متر در شلمچه ایجاد شد افزود: با توجه به تردد تعداد زیادی از زوار از مرز شلمچه تأکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند بر حفظ روابط تجاری با عراق است.

وی گفت: مرز شلمچه علاوه بر اینکه نقطه پرتردد برای رفتن زوار به عراق است یک مرز با تبادلات تجاری نیز محسوب می‌شود.

دبیر ستاد اربعین سازمان منطقه  آزاد اروند افزود: به همین منظور تأکید ما بر حفظ این رابطه در همه بازه‌های زمانی ازجمله ایام پرتردد مانند اربعین است.

موسوی گفت: بر این اساس جاده‌ای به طول 500 متر در مرز شلمچه ایجاد کردیم تا تبادلات تجاری و تردد زوار با سهولت بهتری انجام شود.

وی توان و ظرفیت طرف عراقی را در میزان تبادلات تجاری به‌خصوص در بحث میوه و تره‌بار مؤثر دانست و افزود: به میزانی که طرف عراقی توانایی داشته باشد تردد کامیون‌ها  و تبادلات تجاری انجام می‌شود و این موضوع از طرف ما با هیچ مشکلی مواجه نیست.

دبیر ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند گفت: درب خروجی  این مسیر برای مبادلات تجاری نیز توسعه پیدا کرده و از 5.5 متر به 12 متر افزایش یافته است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.