سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

آغازفعالیت‌ محرومیت‌زدایی در شیراز

فعالیت های محرومیت زدایی در حاشیه شهر شیراز آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های با شگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی خواجه‌نژادیان معاون جبهه مردمی فرهنگی انقلاب اسلامی در استان فارس گفت: این فعالیت ها با عنوان عملیات سازندگی و موضوع محرومیت‌زدایی در زمینه‌ فرهنگی و عمرانی به مدت 2 سال از آذر 95امسال تا سال97 در هشت مرحله انجام می شود.
وی با بیان اینکه هر مرحله در سه ماه انجام می شود، افزود:گسترش برنامه‌های جبهه مردمی فرهنگی انقلاب اسلامی در استان با محوریت حاشیه شهر شیراز و با هدف شناسایی، توانمدسازی و شبکه‌سازی تشکل‌های فرهنگی استان زیرنظر بنیاد ملی خاتم‌الاوصیاء در استان راه‌اندازی شده است.
معاون جبهه مردمی فرهنگی انقلاب اسلامی در استان فارس ادامه داد: نخستین فاز از این طرح در دو سال و در هشت مرحله با  همکاری هیئت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی، موسسات خیریه‌، موسسات فرهنگی مذهبی و عموم مردم  و افراد علاقه‌مند اجرا می‌شود.
وی اضافه کرد: سیاست‌های کلی این جبهه مردمی بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌ها و سازمان‌های مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و زمینه‌سازی برای همکاری مردم ،استفاده از تمام توان و ظرفیت اقلیمی و مالی موجود در مناطق محروم است.
خواجه‌نژادیان از دیگر برنامه‌های این طرح را توانمندسازی مردم منطقه در حوزه‌ اشتغال، کارآفرینی با رویکرد اقتصاد مقاومتی و پرهیز از ایجاد وابستگی، آموزش و ارتقاء آگاهی عمومی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و تقویت بنیان های خانواده و بهبود کیفیت زندگی برشمرد.
 وی بیان کرد: هدف از اجرای این طرح افزایش اثربخشی برنامه‌های محرومیت‌زدایی مردمی با  همکاری تشکل‌های عضو جبهه، بهره‌گیری از موسسات فرهنگی در حوزه‌های تخصصی، بالا‌بردن آگاهی مردم وکمک به رفع موانع اداری در مسیر حل مشکلات زیرساختی عمرانی و فرهنگی مناطق است.
وی تصریح کرد: برنامه‌های اجرایی در هر مرحله از عملیات شامل تعمیر و اصلاح 100 منزل مسکونی در منطقه است.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.