سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت اشرف زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تا زمان انتشار آلبوم جدید کنسرت برگزار نمی‌کنم

می‌خواهم کمی فعالیت‌هایم را کم کنم و ذهنم را روی جمع‌آوری آلبوم جدید متمرکز کنم.

حجت اشرف‌زاده خواننده کشورمان، در خصوص فعالیت‌های این روزهای خود در عرصه موسیقی به خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال جمع‌آوری آلبوم جدیدی هستم که در حال حاضر با دقت و وسواس زیاد در حال تولید است. عجله‌ای هم نیست و زمان دقیقی نمی‌توانم برای انتشارش بگویم و با حوصله در حال جمع آوری آن هستیم. با این وصف فعلا قصدی برای برگزاری کنسرت ندارم.

وی ادامه داد: این آلبوم سلیقه‌های مختلف را دربرمی‌گیرد؛ به لحاظ قالب شعری هم، ترانه و غزل را داراست. آهنگ‌‌سازی آن کمی مدرن‌تر و متفاوت‌تر و با تلفیق موسیقی سنتی و مدرن ساخته خواهد شد.

اشرف‌‌زاده در خصوص عوامل این آلبوم گفت: محمد علی بهمنی، روزبه بمانی، احمد امیر خلیلی و عباس محمدی از جمله شعرایی هستند که با آنها همکاری می‌کنیم. حمید اکبرزاده، افشین عزیزی، علیرضا افکاری و چند تن دیگر از دوستان آهنگسازی و صدرالدین حسین‌خانی تهیه کنندگی آلبوم را بر عهده دارند.

خواننده آلبوم «ماه و ماهی» در خصوص برگزاری کنسرت در آینده گفت: تا زمان انتشار آلبوم جدید تصمیم دارم، کنسرت برگزار نکنم و فعالیت‌هایم را کم کنم. ذهنم را روی مقوله‌ جمع‌آوری آلبوم متمرکز می‌کنم تا ان‌شاءالله آلبوم خوبی حاصل شود و مورد قبول مخاطبانش قرار بگیرد و بعد از آن مجدد برای کنسرت‌ها تصمیم‌گیری می‌کنم.

این خواننده در پایان خاطرنشان کرد: طبق قراردادی که با صدرالدین حسین‌خانی بسته‌ایم، همکاری ما از ده روز پیش آغاز شده و تمام فعالیت‌های ما از این به بعد با تهیه کنندگی و مدیریت وی خواهد‌ بود.



انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.