خواننده قطعه «ماه و ماهی» در ایام محرم و صفر آلبوم جدید خود را می‌سازد.

حجت اشرف زاده در تکاپوی ساخت آلبوم جدید
حجت اشرف زاده خواننده قطعه «ماه و ماهی» در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال حاضر برای اجرای کنسرت باید کمی صبوری کنیم تا ایام محرم و صفر بگذرد. ما در این مدت بیکار نمی نشینیم و از همین مدت اخیر کار تولید آلبوم را با همکاری تعدادی از دوستان شروع کرده ایم.

این خواننده عنوان کرد: آقای علیرضا افکاری به عنوان یک آهنگساز و تنظیم کننده موفق از سال های گذشته در کنار خیلی از هنرمندان حضور داشته و تجربیات زیادی دارد، به همین خاطر در کار ساخت آلبوم جدید مدیریت پروژه را به عهده دارد و برای من افتخار است که این هنرمند عزیز در کنار من است و در ساخت آلبوم جدید به من کمک خواهد کرد تا به نتیجه مطلوب برسیم.

اشرف زاده تصریح کرد: آقایان افشین عزیزی، اکبر زاده، آرش و امیر بیات که همگی از آهنگسازان و تنظیم کننده های سرشناس هستند و همینطور تیم قطعه «ماه ماهی»، همچنان طبق روال گذشته در ساخت این آلبوم در کنار من خواهند بود.

این هنرمند اظهار داشت: در زمینه شعر و ترانه هم از اشعار اساتیدی مثل محمد علی بهمنی، علیرضا بدیع، احمد امیر خلیلی، عباس محمدی استفاده می کنیم.

اشرف زاده گفت: تصمیم داریم در زمینه اجرا کمتر از قبل کار کنیم و عمده انرژی و زمان مان را برای تولید آلبوم جدید بگذاریم، چون کار تولید آلبوم نیاز به وقت و حوصله زیادی دارد.

این خواننده در مورد مدت زمان آماده شدن آلبوم بیان کرد: به نظر خودم و آن چیزی که پیش بینی می کنیم حداقل 6 ماه برای تولید آلبوم در نظر  گرفته ایم، ولی ممکن است این 6 ماه تبدیل به یک سال شود اما این موضوع برای من ذره‌ای اهمیت ندارد، چون کیفیت آهنگ‌ها برای من خیلی مهم تر از معیار زمان است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار