سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرزنش اوباما از سوی ترامپ به دلیل بدرفتاری با یک معترض!

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا، رئیس جمهور این کشور را به فریاد زدن بر سر یک معترض حاضر در گردهمایی کلینتون متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ای بی سی نیوز، دونالد ترامپ، اوباما را به دلیل «فریاد زدن» بر سر یک معترض در یک گردهمایی انتخاباتی در حمایت از کلینتون، مورد انتقاد و سرزنش قرار داد. این در حالی است که اوباما در آن گردهمایی از حق آزادی بیان آن معترض دفاع کرده بود.

ترامپ اظهار کرد: «او با داد و فریاد با آن معترض صحبت می کرد. اگر من هم با معترضان آن طور که اوباما صحبت کرد، برخورد کنم می گویند او باز هم دیوانه شده است.»

باراک اوباما در گردهمایی انتخاباتی کلینتون در "فایت‌ویل" در کارولینای شمالی با معترضی مواجه شد که با در دست داشتن اعلانی در دفاع از ترامپ در میان جمعیت حضور داشت. جمعیت حاضر با ایجاد سر و صدا سعی در تمسخر و بیرون راندن وی داشتند. با این حال، اوباما جمعیت حاضر را به سکوت دعوت کرد و از آنها خواست در جای خود بنشینند. تبادل گفتگو میان اوباما و حاضران اندکی طول کشید. 

اوباما در این تجمع انخاباتی در دفاع از معترضی که طرفدار ترامپ بود گفت: «ما یک سالمند محترم را در جمع خود داریم که در حال حمایت از نامزد موردنظرش است. اول اینکه ما در جامعه ای زندگی می کنیم که به آزادی بیان احترام می گذارد. دوم، به نظر می رسد او سالها در ارتش خدمت کرده است و بنابراین احترام وی بر ما واجب است. سوم، ایشان یک فرد مسن است و تمامی سالمندان محترم هستند و آخر اینکه سر و صدا نکنید! رأی دهید!»

ترامپ در واکنش، نحوه سخن گفتن اوباما را مورد انتقاد قرار داد و وی را به فریاد زدن بر سر معترض حاضر در جمع متهم کرد.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.