سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه چهاربرج:

همه در قبال فرهنگ جامعه مسئول هستیم

امام جمعه چهاربرج گفت: همه در قبال فرهنگ جامعه مسئول هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛حجت الاسلام جعفر آذرپندار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر چهاربرج با اشاره به روز فرهنگ عمومی و اهمیت فرهنگ، اظهار کرد: همه در برابر یکدیگر مسئول هستیم و باید همدیگر را یاری کنیم و این فرهنگ را ترویج دهیم.

امام جمعه چهاربرج با بیان اهمیت اتحاد و همدلی، افزود: دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به اسلام و تفرقه هستند و می خواهند به مقابله با اسلام بپردازند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به اربعین حسینی و آغاز پیاده روی زائران اربعین از سراسر کشور، گفت: شرکت کنندگان در این سفر زیارتی باید با اتحاد و همدلی، قدرت اسلام و شیعه را به دنیا نشان داده و از این سفر معنوی نهایت استفاده را ببرند.

آذرپندار با سفارشاتی به زائران اربعین حسینی، تصریح کرد: امیدواریم همه زائران و یک هزار و 500 زائری که از شهر چهاربرج به این سفر اعزام می شوند، با رعایت قوانین کشور اسلامی عراق سفر به یادماندنی و معنوی داشته باشند.

امام جمعه چهاربرج با اشاره به اینکه این سفر نمایش اتحاد و قدرت شیعه و اسلام است، اظهار کرد: زائران باید با حفظ  وحدت اسلامی به جهانیان ثابت کنند که مسلمانان با اتحاد ویک دلی هرگز اجازه تفرقه اندازی را به دشمنان اسلام نخواهند داد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.