سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

دستان تجاوزگر از بازو قطع می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: اگر دستی به سمت مملکت اسلامی دراز شود بسیجیان آن را از بازو قطع خواهند کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسماعیل محبی ‌پور فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: امروز پیام دوستان و دوستداران انقلاب اسلامی و خانواده معظم شهدا، بسیجیان و ارتشیان این است که تا جان در بدن داریم و تا بسیجیان در مملکت هستند دشمن به خواب و خیال هم نخواهد دید که کوچکترین نگاه چپی به ایران کند.
وی افزود: پیرو فرمایش رهبر معظم انقلاب با خاک یکسان کردن حیفا و تل آویو یک شعار نبوده و نیست بلکه امروز تمام دنیا نظاره‌گر بخشی از توان دفاعی سپاه اسلام است که در سوریه و یمن به نمایش گذاشته شده است.
محبی ‌پور ادامه داد: امروز فرهنگ بسیج و بسیجی از چارچوب ‌های منطقه خارج شده و کسانی که به خلعت زیبای شهادت رسیدند حرکت انقلاب جهانی برای پیروزی قاطع بر دشمنان تا دندان مسلح را آغاز کرده ‌اند.
او بیان کرد: پیام اصلی رزمایش مدافعان حرم، اتحاد و اتفاق نظر تمام قوای نظام جمهوری اسلامی در قالب بسیج سپاه و ارتش است.
فرمانده سپاه ثارالله شیراز با یادآوری اینکه یک و نیم میلیون بسیجی در فارس وجود دارد، تصریح کرد: نزدیک به 15 هزار نفر از بسیجیان در رزمایش 13 و 14 آبان ماه در استان فارس شرکت دارند که از این تعداد نزدیک به ‌هزار و 500 نفر از بسیجیان گردان بیت ‌المقدس سپاه ثارالله هستند و به این ترتیب معادل 10 درصد از مجموع بسیجیان رزمایش از ناحیه ثارالله هستند.
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.