سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

امنیت امروز ما مرهون جانفشانی های شهداست

سردار محمدرضا میرحیدری در یادواره شهید مهدی روشن طلب در مسجد جامع لاهیجانگفت : زنده نگه داران یاد و راه شهدا اجری همانند اجر شهدا دارند، افزود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛

فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید براینکه شهدا برای حفظ اسلام با خون سپاری خود وظیفه مارا سنگین تر کرده اند، گفت: باتمام دشمنی های استکبار، ایران اسلامی، کشوری امن ، آزاد و مستقل است.

وی با تصریح براینکه رزمندگان اسلام خواب را از چشمان استکبار گرفته اند، متذکرشد: کسانی که خود را کدخدا دهکده جهانی می دانستند برای بقا خودشان دست به هر اقدامی می زنند.

میرحیدری با یادآوری اینکه اسراییل غاصب که دیروز دم از حکومت نیل تا فرات می زد و امروز برای بقا خودش در سرزمین محدود اشغال کرده اش دست به کودک کشی می زند، ادامه داد: استکبار جهانی با وجود جوان رزمنده ایرانی احساس خطر می کند.

سردار میرحیدری با اشاره به اینکه غرش موشک های حماس و پرواز پهباد های حزب الله بر سر رژیم صهیونیستی، جان آنها را مملو از وحشت کرده است و این دشمنان حقوق بشر دست به هر عمل قبیحی می زنند، ادامه داد: سپاه اسلام در تمامی بلاد اسلامی موفق به عقب راندن دشمن در کیان اسلامی شده است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تصریح براینکه برخی از سران کشور های عربی جاهلانه پشت به پشت استکبار جهانی زده اند، اضافه کرد: استکبار جهانی به هیچ هم پیمانی رحم و وفا نکرده است.

وی ۱۳ آبان را روز بیداری و حرکت ضداستکباری جوانان و ملت ایران دانست و افزود: استکبار برای نفوذ به ایران اسلامی به همه راهکارهای ممکن متوسل شده است.

این مقام ارشد انتظامی استان گیلان با یادآوری اینکه استکبار جهانی، رژیم شاهنشاهی، بعث عراق و حکومت حسنی مبارک را که هم پیمانانش بودند را نابود کرد، گفت: استکبار جهانی به دنبال استفاده ابزاری و مقطعی از کشور های منطقه برای ایجاد حکومت جهانی بخصوص در خاورمیانه است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.