سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

شعار "مرگ بر آمریکا" یکی از بنیان های استواری انقلاب اسلامی

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان گفت: انقلاب اسلامی بر عمودها و بنیان هایی استوار است.که یکی از آنها شعار مرگ بر آمریکاست

به  گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا عباسی روز پنجشنبه در جمع راهپیمایان یوم الله 13 آبان شهرستان سیروان اظهار کرد: یکی از پایه های استواری انقلاب استکبار ستیزی است و شعار آن مرگ بر آمریکاست.

وی با بیان اینکه استکبار از طریق جنگ و توطئه های داخلی و خارجی و جنگ نرم در تلاش است عقاید ملت ایران اسلامی را تغییر دهد، افزود: دشمن از هر راهی در تلاش برای نابودی انقلاب اسلامی است پس باید در مقابل آنها هوشیار باشیم.

حجت الاسلام عباسی با اشاره به اقدام های دشمن در منطقه و تشکیل گروهک تروریستی داعش تاکید کرد: آل سعود و تکفیری ها بیش از پنج سال است برای نابودی نمادهای شیعیان کمر همت بسته اند.

وی ضمن یادآوری حادثه منا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این فاجعه گفت: همه می دانند اسلام آل سعود همان اسلام معاویه، یزید و بنی امیه است و این رژیم فاسد ابزار در دست آمریکا و صهیونیست ها برای مقابله با اسلام است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه رژیم صهیونیستی دشمن سرسخت اسلام است، یادآور شد: رژیم آل سعود آلت دست صهیونیست ها هستند.

وی با اشاره به امنیت مطلوب کشورمان در منطقه آشوب زده خاورماینه اضافه کرد: امنیت امروز کشور مرهون استکبار ستیزی جوانانی است که از همه چیز خود گذشتند و خون خود را فدای آل علی (ع) کردند.

حجت الاسلام عباسی با بیان اینکه آمریکایی ها خود اعتراف می کنند که داعش را ایجاد کرده اند، افزود: اکثر گروهک های تروریستی و تکفیری ساخته خود آمریکاست تا بین مسلمانان اختلاف ایجاد کنند.











انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.