سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

فرمانده نیروی دریایی ارتش: عجین شدن روحیه استکبار ستیزی با فرهنگ ایرانیان

13 آبان تجلی اراده ملت ایران برای مبارزه با استکبار و استعمار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛ فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در تجمع راهپیمایان 13 آبان در رشت با تشریح مناسبت های 3 گانه ی یوم الله 13 آبان گفت : ملت ایران درس بصیرت ، ولایتمداری و ظلم ستیزی را از مکتب اهل بیت علیهم السلام یاد گرفتند.

امیر دریادار حبیت الله سیاری عظمت و بالندگی انقلاب اسلامی را مرهون همت بلند جوانان مستعد ، هوشیار و با اراده پرورش یافته در مکتب عاشورا دانست و افزود : حضور پرشور جوانان در دفاع مقدس و تلاش آنان برای دست یابی به فن آوری های نوین ، مصادیقی روشن از ظرفیت های عظیم نسل جوان این سرزمین است که امروز پشتوانه محکمی در مقابله با تهدیدات سخت و نرم دشمنان به حساب می آید.

وی در ادامه به تلاش های مذبوحانه امریکا برای رخنه در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی ایران اسلامی اشاره کرد و گفت : جنگ نرمی که امروز با ابزارهای نوین رسانه ای علیه ایران راه اندازی شده است ناشی از شکست مفتضحانه استکبار در حوزه های جنگ سخت ، ترور و تهدید ، ایجاد اختلافات قومی – قبیله ای و تحریم های ناجوانمردانه اقتصادی است که به فضل الهی با درایت رهبر معظم انقلاب و همت مردم ولایتمدار و انقلابی با شکست مواجه خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین ولایتمداری و بصیرت افزایی را موثرترین راهکار برای بی اثر ساختن توطئه های استکبار عنوان کرد.

امیر دریادار حبیب الله سیاری در بخش دیگری از سخنانش با تشریح دلایل عقلی و شرعی مبارزه با استکبار ، این خصلت مهم را برگرفته از فرهنگ اصیل تشیع و هویت فرهنگی دیرینه ملت ایران دانست و افزود : مردم آزاده این سرزمین هیچگاه در دیدگاه و عملشان زیاده خواهی و خود برتر بینی مستکبران را تحمل نمی کنند چراکه عدالت طلبی و حق مداری از اجزاء جدانشدنی فرهنگ این مردم است.

وی در بخش پایانی سخنان خویش حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف نظام نظیر راهپیمایی را عامل یاس و سرخوردگی دشمنان ایران توصیف کرد و افزود : دفاع از آرمان های پاک شهدا و حفظ عزت و استقلال نظام اسلامی در گرو تداوم این بصیرت و هم افزایی است.


انتهای پیام /

برچسب ها: گیلان ، فرمانده ، ارتش ، فرهنگ ، سیاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.