سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

اجرای برنامه تعالی مدیریت مدرسه

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش گفت:برنامه تعالی مدیریت مدرسه یک مدل جامع برای نظام دادن فعالیت‌های مدرسه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عظیم محبی هدف از اجرای برنامه تعالی مدیریت مدرسه را کیفیت‌بخشی به مدارس و برنامه‌ریزی مدون برای آنها اعلام کرد و افزود: مدیران باید برای اجرای این طرح در مدارس خود برنامه و چارچوب طراحی کنند.

وی در آیین تجلیل از مدیران برگزیده برنامه تعالی مدیریت مدرسه که امروز (یازدهم آبان ماه)  در کرمانشاه برگزار شد،گفت: این برنامه یک مدل کیفیت‌بخشی برای مدرسه است که از مدل‌های تعالی مطرح دنیا اقتباس شده است.

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تلاشهای صورت گرفته در زمینه بومی سازی این طرح در کشور گفت: این برنامه به دنبال این است که بتواند به عنوان یک چتر حمایتی تمامی فعالیت‌های مدرسه را در برگرفته و نه در کنار و نه حتی در عرض دیگر فعالیت‌ها نخواهد بود.

مسئول کارگروه تخصصی برنامه تعالی مدرسه وزارت آموزش و پرورش با اعلام چهار رده متعالی، ممتاز، موفق و پویا، گفت: مدارسی که بتوانند سه سال متوالی درجه متعالی را حفظ کنند بعد از سه سال نشان کیفیت دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.