به گفته مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه، اصلاح سیستم‌های گرمایشی 2700 کلاس درس استان کرمانشاه باقی مانده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مرزبان نظری گفت: در راستای اصلاح و بهینه‌سازی سیستم‌های گرمایشی در مدارس به‌ویژه مدارس مناطق محروم و روستایی استان، از ابتدای اجرای طرح اصلاح سیستم‌های گرمایشی( سال 92) تاکنون 1736 مدرسه با 7040 کلاس درس به سیستم حرارت مرکزی(پکیج، رادیاتور و یا موتورخانه) و یا سیستم گرمایشی بخاری تابشی مجهز شده‌اند.

 به گفته نظری تاکنون اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال برای تجهیز سیستم‌های گرمایشی ایمن و مجهز در مدارس استان هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه کار اصلاح سیستم‌های گرمایشی در 2700 کلاس درس استان کرمانشاه باقی مانده است، گفت: برای اصلاح سیستم‌های گرمایشی در هر کلاس درس به اعتباری معادل 70 میلیون ریال نیاز است.  

وی با بیان اینکه بیشتر کلاس‌های درس باقی مانده برای اصلاح سیستم‌های گرمایشی در مناطق روستایی استان قرار دارند، گفت: در صورت تامین اعتبار تا پایان سال 1396 تمامی این مدارس مجهز به سیستم‌های گرمایشی مرکزی و یا سیستم گرمایشی بخاری تابشی خواهند شد.

به گفته نظری در طرح اصلاح سیستم‌های گرمایشی، جایگزین شدن سیستم حرارت مرکزی به جای بخاری‌ در برنامه قرار می‌گیرد.
 
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر هیچ بخاری قطره‌ای و یا چکه‌ای غیراستانداردی در هیچ‌یک از مدارس استان وجود ندارد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.