سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

تهدید قطع برق شهروندان کاشمرغیرقانونی است

عضو شورای شهر كاشمرگفت: تهدید شهروندان به قطع برق به علت عدم پرداخت قبوض غیرقانونی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اسماعیل سلطانپورافزود:جمع‌آوری عوارض به بخش خصوصی واگذار شده است و كمیسیون ماده 77 شهرداری باید در صورت پرداخت نکردن عوارض، تصمیم‌گیری كند و این کار نه تنها این اقدام در شأن شورا و شهرداری نیست بلکه تهدید به قطع برق در قبوض غیرقانونی است.

وی با تأکید بر این‌که وظیفه همه ما دفاع از حقوق مردم و نجات آنها از این بحران است، تصریح کرد: تعامل با راه و شهرسازی برای عبور و مرور خودروهای سنگین از داخل شهر موجب از بین‌رفتن آسایش شهروندان شده که امیدواریم شورای ترافیك تصمیم جدی در این خصوص بگیرد.

عضو شورای شهر كاشمر با انتقاد از دیوارنویسی‌های بدون برنامه توسط بعضی از آژانس‌ها و مشاغل دیگر در داخل میدان‌ها و خیابان‌ها که چهره شهری را زشت می‌کند، ادامه داد: باوجود تذكرات فراوان و تصویب مصوبه‌ در شورای شهر برای برخورد با این افراد، اقدامات جدی توسط شهرداری صورت نمی‌گیرد.

سلطانپور با بیان اینكه پیاده‌روهای شهر و معابر مربوط به همه شهروندان است و ملك شخصی بعضی افراد نیست، افزود: باوجود مصوبه شورای شهر هنوز برای رفع سد معبر در شهر اقدام جدی صورت نگرفته است.

وی افزود: سد معبر توسط كامیون‌ها و وانت‌های میوه دردسرساز است و دستفروشان در شهر نیز در مكان‌های پر عبور و مرور حضور دارند كه برای شهروندان مشكل ایجاد كرده‌اند.

انتهای پیام/ ف.غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.