سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه ؛

ارتقای کیفی دستگاه تعلیم و تربیت

مدیر کل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال هشت هزار مدرسه دیگر در کشور ،مجری طرح تعالی مدیریت مدرسه می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛عظیم محبی با بیان اینکه از سال 1393  برنامه تعالی مدیریت مدرسه در برخی از مدارس سراسر کشور اجرایی شد. گفت: سال گذشته هشت هزار مدرسه در مقاطع مختلف ابتدایی، متوسطه اول و دوم در سطح کشور تحت پوشش این طرح قرار گرفتند که امسال نیز هشت هزار مدرسه دیگر به این برنامه اضافه شده است.

محبی افزود: در برنامه ‌داریم هر سال به همین تعداد از مدارس را به فهرست مدارس مجری طرح تعالی مدیریت مدرسه اضافه کنیم.‌ براساس ارزیابی انجام شده مدرسه متعالی نداشتیم و مدارس مورد ارزیابی در سه سطح ممتاز، موفق و پویا رتبه‌بندی شدند.
 
محبی با بیان اینکه قرار بود همایش ملی طرح تعالی و تقدیر از مدیران برتر کشور آبان ماه امسال در کشور برگزار شود، گفت: با توجه به تغییرات رخ داده در وزارت آموزش و پرورش و تغییر وزیر این وازرتخانه، این همایش با اندکی تاخیر برگزار خواهد شد.

محبی در ادامه تلاش در راستای ارتقای کیفی دستگاه تعلیم و تربیت را مهمترین هدف اجرای طرح تعالی مدیریت مدرسه در کشور عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.