سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پشیمانی قهرمان ژیمناستیک جهان از توهین به اسلام

ژیمناست بریتانیایی که سابقه قهرمانی در مسابقات جهانی را در کارنامه اش دارد، به دلیل توهین به اسلام محروم شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از گاردین، لوئیز اسمیت ‍ژیمناست بریتانیایی که سابقه قهرمانی در جهان و کسب مدال های رنگارنگ در المپیک را دارد به علت انتشار ویدئویی که در آن اسلام را مسخره کرده بود، 2 ماه محروم شد. 

فدراسیون ژیمناستیک بریتانیا در بیانیه ای که در این باره منتشر کرد، نوشت که لوئیز اسمیت و هم تیمی سابقش لوک کارسن به علت زیرپا گذاشت ارزش های رفتار ورزشی 2 ماه از فعالیت های حرفه محروم شده اند.
این دو ورزشکار در فیلمی که منتشر کردند، نحوه دعا و نماز در اسلام را مورد تمسخر خودشان قرار داده بودند.

البته وی پس از اینکه این ویدئو را منتشر کرد، به علت این کار زشتش از مردم عذرخواهی کرد و به مسجد رفت و هدف این کارش را افزایش اطلاعات در مورد اسلام عنوان کرد. وی بیان کرد: " پیشنهاد یکی از هوادارانم مبنی بر افزایش اطلاعاتم در مورد اسلام را پذیرفتم و به همین علت از 2 مسجد بازدید کردم."

وی نسبت به کاری که انجام داده ابراز پشیمانی کرده و بیان کرده است که بدون اطلاعات کافی اسلام را مورد تمسخر قرار داده و قصد دارد اشتباهش را جبران کند.

اما این کار نیز رئیس ژیمناستیک بریتانیا را مجاب نکرد و بیان کرد: " خیلی تاسف بار است که پس از آن موفقیت های بزرگ و تابستان رویایی با این موضوع مواجه شویم. ما طبق مسئولیت حرفه ای مان باید این دو ورزشکار را محروم نماییم."

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۶ آذر ۱۳۹۶
چه ميشه گفت!؟

واقعا متاسفم.