سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست رضا کیانیان از مردم برای پیوست به کمپین های اجتماعی

رضا کیانیان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از مردم و کاربران شبکه های اجتماعی درخواست کرد تا به کمپین های اجتماعی بپیوندند.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا کیانیان بازیگر پر آوازه کشورمان که این روزها با حمایت از کمپین "من دریاچه ارومیه هستم" افراد بی شماری را برای حمایت از این طرح گرد هم آورد  و چند روز گذشته  جهت تقدیم  نامه و سى دى امضاهای حامیان دریاچه ارومیه به نمایندگی سازمان ملل در تهران رفته بود با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از مردم درخواست کرد تا به عضویت کمپین های دیگر که برای مشکلات اجتماعی تشکیل شده بپیوندند .
وی نوشت:
چند نکته:
"۱- اگر شما نبودید؛ اگر شما امضا نمی کردید؛ اگر شما پیامک نمی فرستاديد.جلسه دیروز در دفتر نمایندگی سازمان ملل برگزار نمى شد.
بنابرابن باز هم به کمپین های دیگر که در مورد مشکلات اجتماعی تشکیل شده، بپيونديم و يارى شان کنیم. کمک به کمپین های اجتماعی ،کمک به خودماناست.
۲- عده اى در روزهاى نخستين ایجاد کمپین، از اينكه بايد يازده تومان برای هر پیامک مى پرداختيم، ناراضى بودند كه با خواهش از خانم ابتکار و همكارى مستقیم دکتر واعظی وزیر ارتباطات و همکاری سه اپراتور تلفن کشور همراه اول، ایرانسل و رایتل ، سرانجام پیامک ها رايگان شد! و لازم است بگویم تا به حال فقط نیروی انتظامی و بعد کمپین#من_دریاچه_ارومیه_هستم توانستند از پیامک مجانی بهره ببرند.
از همه ى شما و هنرمندان ، نهادها، سازمان ها، و همه ى كسانى که به روند جمع شدن امضاها و پیامک ها کمک کرديد، سپاسگزارم.
۳- تا خودمان نخواهیم و حرکت نکنیم اوضاع و احوال ما بهبود پیدا نمی کند. این جاست که نقش خبرگزاری ها، سایت ها ، کانال های ماهواره ای ، نشریات و در رأس همه صدا و سیما اهمیت پیدا می کند!
امروز چند نشریه، چند خبرگزاری، چند سایت و چه کانال هایی ، درباره مشکل بحران آب نوشتند و گفتند ؟ در مورد این مسئله حياتى که به همه مردم و همه جناح ها مربوط می شود چند کلمه گفتند و نوشتند؟
عكس از خودم؛ از مجموعه دشت قزوين ."


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.