سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

حال ناخوش تنها جايگاه سي ان جي سرخس

وضعيت نامناسب و فشار ضعيف تنها جايگاه سي ان جي سرخس باعث گلايه مندي و نارضايتي مردم اين خطه مرزي شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ با توجه به اینکه شهرستان سرخس خود بر روي منابع عظيم گازي قرار دارد وضعيت نامناسب پمپ های تنها جایگاه سوخت گاز طبیعی فشرده ( سی ان جی) این شهرستان و فشار ضعيف سوخت گيري باعث مشکلات و انتقاد دارندگان خودروهای گاز سوز شده است.
علي دادمحمدي راننده گفت: تنها جایگاه سی ان جی این شهرستان به طور مستمر دچار فشار كم سوخت سي ان جي است و دارندگان خودروهای گاز سوز به ناچار برای تأمین گاز وسیله نقلیه خود ساعت ها وقت خود را در صف هاي طولاني مي گذرانند.
او در خصوص نحوه جوابگويي پمپ چي ها نیز گفت:اعتراض هاي مكرر مردم به اين وضعيت باعث شده است پمپ چي هاي جایگاه اعلام کنند که پمپ ها دچار نقص فنی شده اند و امکان سوختگیری با سرعت بيشتر وجود ندارد.
یک راننده خودرو اهل روستاي سنگر نیز گفت: وسیله نقلیه تنها منبع درآمد ماست که به علت وضعيت نامناسب جايگاه سي ان جي سرخس و اتلاف وقت در ساعات اوج كار از فعالیت باز مي مانيم و نمی توانیم با این وضعیت پاسخگوی درآمدی برای خانواده هایمان باشیم.
مسئول شرکت پخش فراوردهای نفتی سرخس با تایید روند نامناسب جایگاه سوخت سی ان جی این شهرستان گفت: این جایگاه به علت فشار ضعيف و نقص كمپرسور ها، پیگیر خرید كمپرسور جدید هستیم.
عيسايي افزود: تنها جايگاه سي ان جي سرخس در مالكيت شهرداري است كه شهرداري آن را به بخش خصوصي واگذار كرده است و اميدواريم با تعويض كمپرسور در زمانی كوتاه بخشي از مشكلات بوجود آمده در اين جايگاه برطرف شود.
عيسايي تصريح كرد: سه مكان براي احداث جايگاه جدید مشخص شده است که هر سه متقاضي بخش خصوصي هستند.
مسئول شركت پخش فرآورده هاي نفتي سرخس با اشاره به مدت تعيين شده براي احداث جايگاه هاي جديد خاطرنشان كرد: بخش خصوصي اعلام آمادگي كرده است تا با موافقت شركت پخش فرآورده هاي نفتي استان نسبت به تغيير كاربري زمين هاي مشخصه اقدام نمايند زيرا زمين هاي شهرستان در مالكيت آستان قدس قرار دارد.
فرماندار سرخس نيز با انتقاد از وضعيت جايگاه سي ان جي شهرستان بيان داشت: سرخس همانند كشوري كوچك ظرفيت و پتانسيل دارد اما متاسفانه از امكانات و برخي زير ساخت هاي لازم محروم مي باشد و مسئولان استاني مي بايست با نگاه توسعه اي به اين شهرستان توجه داشته باشند.
انتهای پیام// م ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.