سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

اعطای رتبه درجه یک اعتبار بخشی به بیمارستان های شهرستان میاندوآب

بر مبنای شاخص های اعتبار بخشی ، بیمارستان های شهید عباسی و فاطمه زهرا (س) شهرستان میاندوآب رتبه درجه یک کشوری را کسب کردند


 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: هر سال وزارت بهداشت شاخص هائی در زمینه اعتباربخشی و ارزشیابی اجرا می کند.

سهراب حیدری افزود : ارتقاء خدمت رسانی به مردم ، تعداد پزشکان متخصص ، تعداد پرستاران نسبت به تعداد بیماران و وضع بیمارستان به لحاظ بهداشتی از شاخص های موثر در اعتباربخشی به بیمارستان هاست.

حیدری ، دیگر معیار این اعتباربخشی را تجهیزات و امکانات موجود در بیمارستان ها ، تکریم ارباب رجوع و سطح علمی کارکنان بیمارستان ها عنوان کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب اضافه کرد : این ارزیابی ها را کارشناسان و بازرسان اعزامی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی انجام می دهند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت : ارتقاء امکانات و تجهیزات اختصاص یافته به بیمارستان ، افزایش درآمد آن ، بهبود خدمت رسانی و تغییر نگرش مسئولان در سطح کلان به بیمارستانی که به این رتبه رسیده از جمله عواملی است که در ارتقاء سلامتی جامعه موثر است.

گفتنی است ؛ شهرستان میاندوآب به عنوان قطب درمان در جنوب آذربایجان غربی دارای 2 بیمارستان است که در مجموع 300 تخت فعال دارند.


برچسب ها: اعطای ، رتبه ، درجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.