سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقدسی در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان:

متاسفانه در سال‌های گذشته به مقوله جوانان توجهی نشده است

نماینده مردم اراک گفت: سلطانی‌فر دو سال قائم مقام موفق حوزه تربیت بدنی بودند و به ورزش زنان توجه دارد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی مقدسی نماینده مردم اراک در موافقت با مسعود سلطانی فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: سلطانی فر دو سال قائم مقام موفق حوزه تربیت بدنی بودند.برخورداری از اصالت خانوادگی که برای وزیر جمهوری اسلامی یک اصل است را داراست.

وی افزود: بر تعامل با مجلس و نمایندگان اعتقاد دارند و  12 سال است با مسائل استان ها در ارتباط است

مقدسی تصریح کرد: متاسفانه در سالهای گذشته به مقوله جوانان توجهی نشده در حالی که سلطانی فر 23 سال قبل کانون جوان تشکیل داده و از نظرات آنها بهره می بردند.

نماینده مردم اراک بیان کرد: استفاده مدیریتی از زنان در ورزش که حق بانوان است خوشبختانه موضوعی است که سلطانی فر به آن توجه داشتند.

وی اظهار داشت: من برای رای نمایندگان دوره نهم ارزش قائلم ،اما اگر سلطانی فر در آن زمان رای آورده بود حال و روز ما این نبود.

نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه سلطانی‌فر هیچگاه از ورزش دور نبوده است و همواره به مسائل مربوط به جوانان توجه داشته است یادآور شد: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به حوزه ورزش بانوان به عنوان نیمی از جامعه‌ی ورزشی توجه ویژه‌ای قائل است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر نمایندگان دور نهم که من برای آن‌ها ارزش بسیاری قائل هستم به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان رأی اعتماد می ‌دادند الآن حال و روز ورزش کشور اینگونه نبود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.