سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه علنی شورای شهر مطرح شد؛

مسجد جامعی: یاشار سلطانی در قضیه انتشار اسناد املاک کاره‌ای نبوده است/ چمران: چرا شما از سلطانی دفاع می‌کنید؟

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت:‌یاشار سلطانی در قضیه انتشار اسناد املاک کاره‌ای نبوده به همین دلیل درخواست دارم که از این قضیه بگذرید تا آزاد شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد مسجدجامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی با بیان اینکه در خصوص مسئله واگذاری املاک باید بگویم که کار خطایی صورت گرفته و خود شهردار هم آن را قبول دارد، اظهارداشت: بحث کارشناسی و بحث تفحص محفوظ است اما زمانی که در خصوص واگذاری املاک صحبت‌هایی مطرح شد معلوم است که جایی خطایی صورت گرفته است.

وی افزود: شهردار تهران خود اعلام کرده که خطایی رخ داده و دستور باطل کردن آن را صادر کرده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه در بحث انتشار اسناد واگذاری املاک، یاشار سلطانی کاره‌ای نبوده است، گفت: همه فهمیده‌اند که موضوع واگذاری املاک چه بوده به همین دلیل از خانم آباد درخواست کردم که در خصوص این مسئله کوتاه بیاید و وی هم پذیرفت.

مسجدجامعی با بیان اینکه در روز عید غدیر خانم آباد سندی را برای آزادی یاشار سلطانی از زندان به دادگاه برده بود، گفت: در حالی که به خانم آباد توهین شده بود اما وی پیگیر آزادی این فرد هستند و بهتر است که در خصوص این موضوع کوتاه بیاییم.

وی افزود: از قضیه یاشار سلطانی بگذرید تا وی آزاد شود.

مهدی چمران در ادامه سخنان مسجدجامعی گفت: شما چرا از این فرد دفاع می‌کنید؟ کار ما دیگر دفاع از این و آن نیست چرا که خود دادستانی باید این موضوع را پیگیری کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.