سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابطحی در مخالفت با مسعود سلطانی فر:

تشکر مخالف وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از وزیر آموزش و پرورش/ ابطحی: سه وزیر پیشنهادی در زیر همین سقف رد شده اند

نماینده مردم خمینی شهرگفت:من از آقای دانش آشتیانی تشکر میکنم که در مواضع خود در فتنه استوار است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مخالفت با مسعود سلطانی فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: من از آقای دانش آشتیانی تشکر میکنم که در مواضع خود در فتنه استوار است، وی از صحبت رهبری در مورد اینکه از فتنه دوری کند پیروی نکرده و پای مواضع خود ایستاده است و من از ایشان تشکر میکنم.

وی اظهار داشت: در کشور برزیل پله اسطوره فوتبال را وزیر ورزش معرفی می کنند اما در ایران آقای سلطانی فر معرفی می شوند که در کارنامه ایشان فقط دو سال فعالیت در سازمان تربیت بدنی مشاهده می شود، آیا این شایسته سالاری است؟

ابطحی یادآور شد: عزیزان ما را چه شده است؟ مسئله فتنه و فتنه گران از مسائل مهم و خطوط قرمز نظام است و آقایان باید بر آن پایدار باشند

نماینده مردم خمینی شهر گفت: آقای رئیس جمهور شما 45 دقیقه از صحبت هایتان به موضوع اقتصادی اختصاص دادید 30 هزار کارخانه تولیدی تعطیل شده و برخی کارگران نزدیک به 11 ماه است که حقوق نگرفته اند اما دولت قصد تغییر وزرای سه وزارتخانه غیرمرتبط را دارد.

وی بیان کرد: سه وزیری پیشنهاد داده می شود که در زیر همین سقف رد شده اند. به اعتدال فرامی خوانید در حالی که سخنرانی منتقدان دولت لغو می شود.

نماینده مردم خمینی شهر افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی پنجم شهریور سال 93 خطاب به دولت فرمودند علایق اعضای دولت به برخی جناح‌های سیاسی اشکال ندارد و دولت و اعضای نباید اسیر جناح‌بندی شوند. در موضوع جناح‌بندی سیاسی همواره تاکید بر انس با یکدیگر است اما در برخی موارد مسئله متفاوت است و باید خطوط قرمز رعایت شود. مسئله فتنه و فتنه‌گران از مسائل مهم و از خطوط قرمز است.

ابطحی در پایان خاطرنشان کرد: آقای سلطانی‌فر در برنامه‌ای که به ما ارائه داده است به ورزش واژه مادام‌العمر نسبت داده‌اند که به معنای تضمین عدم هر گونه محدودیت بر اساس جنس سن طبقه می‌داند آیا ما می‌توانیم با آموزه‌های دینی‌مان کنار بگذاریم و آیا محدودیتی‌ وجود ندارد خانم‌های ما چطور بازی کنند.

انتهای پیام/



















تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.