سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون حج و زیارت:

زائران اربعین مراقب جاعلان ویزا باشند/ 33 درصد خانم‌ها در سامانه سماح ثبت نام کردند

معاون سازمان حج و زیارت گفت:‌ سامانه سماح معتبرترین کانال اخذ روادید برای عتبات است لذا زائران اربعین ا با توجه به اطلاعیه های وزارت اطلاعات با هوشیاری مراقب جاعلان و کلاهبرداران حرفه ای ویزا باشند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید محمدی اظهار داشت: مشتاقان زیارت و حضور در آیین اربعین می توانند در 2هزار و 300 دفتر زیارتی، 16 نمایندگی ثابت و سیار کنسولگری و نیز دفاتر پستی نسبت به انجام مراحل اعزام قانونی خود اقدام کنند.

وی، اظهارکرد: تاکنون 680 هزار تن از متقاضیان اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده اند که از این شمار ، 67 درصد را آقایان و 33 درصد را خانم ها تشکیل می دهند.

معاون سازمان حج و زیارت بهره مندی از پوشش بیمه ای و درمانی برای ثبت نام کنندگان در سامانه سماح را از دیگر مزایای نام نویسی در این سامانه عنوان کرد.

محمدی همچنین یادآور شد: ثبت نام کنندگان در سماح، وجه ریالی معادل هزینه ارزی دریافت ویزای اربعین را از طریق درگاه بانکی تعبیه شده در سامانه سماح بصورت آنلاین (برخط) پرداخت می کنند و نیازی نیست که به دنبال تهیه ارز در بازار باشند و یا وجهی را بصورت نقدی پرداخت کنند.

بر اساس اطلاعات و آمار موجود سال گذشته حدود 2میلیون تن از هموطنانمان در آیین اربعین حسینی حضور داشتند.

انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.