مهمترین اخبار گروه اجتماعی در 27مهر؛

سیامک و محمدباقر نمازی به اتهام جاسوسی هر کدام به 10 سال حبس محکوم شدند/فقط یک پیمانکار 20 میلیارد از دولت طلب دارد

در این بسته خبری به مهمترین رویداد های 24 ساعت گذشته پرداخته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، از تأیید حکم برادران "روزچنگ" تا انفجار در محله ارسباران تهران، از مهمترین بحث های روز گذشته (سه‌شنبه، 27مهرماه) در حوزه اجتماعی بود.

در ادامه مهمترین اخبار 24 ساعت گذشته گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را مرور می‌کنید.

دادستان تهران از تأیید حکم برادران "روزچنگ" در دیوان عالی کشور خبر داد.


عمیق ترین گودبرداری کشور در یک کوچه 20 متری/ شهرداری چگونه مجوز مرکز تجاری در خیابان شلوغ را داد؟عضو شورای شهر تهران با اشاره به صدور مجوز ساخت مرکز تجاری در خیابان شریعتی، گفت: عمیق‌ترین گودبرداری کشور در یک کوچه 20 متری انجام شده است.


خانواده،یکی از مهمترین و برجسته ترین خرده نهادهای اجتماعی محسوب می شود که در بسیاری از تحولات جامعه بصورت مستقیم و غیر مستقیم نقش دارد.


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، عزاداری‌های مردم کشورمان در مناطق مختلف و شیعیان خارج از کشور را در دهه محرم بسیار با شکوه توصیف کرد و گفت: پیروان سیدالشهداء نشان دادند که واقعا در این مسیر ثابت قدم و استوار هستند.


در پی وقوع یک انفجار در محله ارسباران تهران دو تن دچار مجروحیت و قطع عضو شدند.


نامه فرمانداری تهران در خصوص جلوگیری از تخریب علاءالدین موجب واکنش تند اعضای شورای شهر تهران شد.


معاون برنامه‌ریزی و توسعه امور شوراهای شهرداری تهران گفت: سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، نیروهای آتش‌نشانی را که در حین عملیات اطفا و امداد و نجات جان خود از دست می‌دهند جزو شهدای خود حساب نمی‌کند.


مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بر اساس تبصره 2 ماده 26 اساسنامه شرکت ملی پست وظیفه نظارت، ایجاد و سیاست گذاری دفاتر پیشخوان دولتی را بر عهده دارد.


عضو ناظر در کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توقف ساخت مسکن مهر ضربه بزرگی را به قشر ضعیف جامعه وارد کرده است، گفت: پیمانکاران نیز قربانی اجرا نشدن این طرح هستند.


عضو ناظر در کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توقف ساخت مسکن مهر ضربه بزرگی را به قشر ضعیف جامعه وارد کرده است، گفت: پیمانکاران نیز قربانی اجرا نشدن این طرح هستند.


مدیرعامل ستاددیه کشور از آزادی تعداد سه هزار و 858 زندانی جرایم غیرعمد از پنجم فروردین تا پایان شهریور سال جاری خبر داد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار