سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

سومین سالگرد ارتحال عالم سید محمد تقی مقدم

همزمان با رسیدن ماه صفر، مراسم سومین سالگرد درگذشت عالم متقی مرحوم حجه الاسلام و المسلمین سید محمد تقی مقدم در مشهد برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در این مراسم،  اساتید بین المللی قرآن کریم به تلاوت آیاتی از کلام وحی می پردازند و پس از  مداحی، حجت الاسلام راشد یزدی سخنرانی می کند.

این مراسم روز چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵-ساعت ۱۸:۳۰الی ۲۰:۳۰ در خیابان گنبد سبز-حسینیه و دارالقرآن فرهنگیان برگزار می شود.

سيد محمدتقي مقدم از روحانيون فعال مشهد در عرصه هاي مختلف مذهبي، فرهنگي و اجتماعي در سال 1302 هجري شمسي در سبزوار به دنيا آمد و تحصيلات خود را در حوزه هاي علميه نجف اشرف و مشهد مقدس به پاپان رسانيد و از محضر آيات عظام حكيم خوئي، فقيه سبزواري، ميرزا احمد مدرس، قزويني و حسيني ميلاني بهره گرفت.

این عالم متقی در مراحل شكل گيري انقلاب اسلامي در داخل و خارج از كشور به ويژه در كويته پاكستان و لبنان و شام، تلاش و مجاهدت نمود و چندين نوبت در زمان رژيم پهلوي بازداشت شد.

از اين استاد فقيد حدود 80 جلد كتاب چاپ گرديد كه بعضا به عربي ترجمه شد، وی بارها عنوان ناشر و مولف نمونه را كسب كرد. كتاب هاي كيفر كردار 10 جلد، راهنماي بهشت 5 جلد، ختوم و اذكار 2 جلد و معراج المومن از جمله تاليفات وي مي باشد.

انتهای پیام//ی.م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.