سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

وارد شدن 90 درصد کالاهای قاچاق با اتوبوس‌های برون شهری

رئیس تعزیرات حکومتی نبود ایست بازرسی در ورودی بهبهان را از عوامل ورود این کالاها عنوان کرد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سعید آرمین از تشدید فعالیت گشت‌های مشترک تعزیرات برای مقابله با تخلفات بازار خبر داد و اظهار داشت: نمایندگان تعزیرات حکومتی از ابتدای شهریور با مشارکت اتاق اصناف و صنعت و معدن در قالب گشت‌های بازرسی اقدام به نظارت از واحدهای صنفی شهرستان نمودند.

آرمین تصریح کرد: در این بازرسی‌ها 386 پرونده تخلف کشف و واحدهای صنفی متخلف به 546 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه با بیان اینکه تاکنون 373 پرونده از تخلفات  مورد رسیدگی قرار گرفته و مختومه شده است، گفت: 238 پرونده در حوزه کالا و خدمات،40 پرونده تخلف بهداشتی بود.

آرمین عملکرد تعزیرات در حوزه قاچاق کالا را صد درصدی عنوان و تصریح کرد: هشت پرونده قاچاق کالا شامل لوازم خانگی و مواد نوشیدن کشف و به نفع دولت ضبط شده است.

وی افزود: 90 درصد کالای قاچاق توسط اتوبوس‌های مسافربری در مسیر عسلویه و بوشهر وارد شهرستان می‌شود، بیان کرد: در یکی از نشست‌های ستاد مبارزه با قاچاق کالا مقرر شده بود ایست بازرسی در جاده بهبهان راه‌اندازی شود که با گذشت بیش از دو ماه هنوز اقدامی انجام نشده است.

آرمین کمبود ایست بازرسی در مبادی ورودی را زا عوامل افزایش ورود کالای قاچاق دانست و تصریح کرد: راه‌اندازی ایست بازرسی در این محور تا حدود بسیاری مانع از ورود کالای قاچاق به شهرستان خواهد شد.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.