سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

لایروبی رودخانه‌ ها و اصلاح جوی‌ های معابر جهرم

شهردار جهرم گفت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و بارندگی علاوه‌ بر اصلاح برخی جداول خیابان‌ ها اقدام به لایروبی رودخانه‌ های سطح شهر کردیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیاوش قزلی شهردار جهرم گفت: اصلاح جوی‌ های خیابان‌ های جمهوری اسلامی، فرصت و چهار راه بهارستان را ازجمله مکان‌ هایی نام برد که جوی‌ های آن‌ ها اصلاح ‌شده است.
شهردار جهرم افزود: با توجه به نزدیک شدن به فصل بارندگی پل‌های خیابان خیام به دلیل نداشتن شرایط مناسب با هدف جلوگیری از تجمع آب و ایجاد گنداب اصلاح شده‌ است.
شهردار جهرم در مورد آب‌ گرفتگی در معابر سطح این شهر بیان کرد: یکی از علت‌ های اصلی آب‌ گرفتگی در معابر جهرم عدم رعایت نظافت برخی از شهروندان و کسبه است، چراکه گاهی می‌بینیم پسماند و زباله توسط این افراد در معابر و جوی‌ ها تخلیه می‌ شود و این امر موجب آب‌ گرفتگی در زمان بارندگی، ایجاد بوی نامطبوع در فصل گرم سال و همچنین محیط مناسبی برای تکثیر حشرات و حیوانات موذی و انتشار عوامل بیماری‌زا خواهد شد.
وی از مردم درخواست کرد برای تخلیه مازاد مصالح ساختمانی با توجه به تعیین دو  شهرک‌ محمدآباد و شهید سحرخیز، آن‌ ها را در مکان‌ های تعیین‌ شده دفع کنند.
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.