سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

13 آبان؛ روز مبارزه با استکبار جهانی/6

شریف: دیوار بی‌اعتمادی‌ها بین ایران و آمریکا بسیار بلند است

رئیس کمیته امور بین‌الملل خانه احزاب گفت: روابط بین ایران و آمریکا حتی با برجام نیز بهبود نیافته است.

احمد شریف در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و بدعهدی‌های آمریکا در برابر کشورمان اظهار داشت: 13 آبان روزی است که ملت ایران مخالفتشان را با دخالت عوامل خارجی در امور داخلی کشور ابراز می‌کنند.

رئیس کمیته امور بین‌الملل خانه احزاب ادامه داد: آمریکا با دخالت‌هایش در صدد بود تا مسیر انقلاب را منحرف کند اما ملت ایران با اشغال سفارت آمریکا مخالفت خود را به خوبی ابراز کرد.

شریف با اشاره به اینکه اشغال سفارت آمریکا منجر به شروع چالشی جدی میان آمریکا و کشورمان شد، گفت: این تخاصم تاکنون با ابعاد و نمودهای مختلفی از سوی آمریکا چون تجاوز رژیم بعث عراق به کشورمان در طول جنگ تحمیلی و ساقط کردن هواپیمای مسافربری‌مان ظاهر شده است.

رئیس کمیته امور بین‌الملل خانه احزاب افزود: دیوار بی‌اعتمادی‌ها بین ایران و آمریکا به اندازه‌ای بلند بوده که حتی توافق‌نامه برجام نیز باعث بهبود روابط میان دو کشور نشده است.

شریف گفت: با وجود کارشکنی‌هایی که طرف غربی در مقابل توافق‌نامه برجام انجام می‌دهد، وظیفه ما در داخل کشور اتحاد و تلاش در راستای کسب حداکثر منافع ملی است.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.