سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزنامه ها از فضای مجازی چه می گویند؟

بررسی آسیب های فضای مجازی در کمیسیون سیاسی مجلس/پشیمانی گیتی خامنه از رد پیشنهاد فیلم کیارستمی/برگزاری آخرین کنفرانس اپل

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه‌های مختلف کشور از جمله کسب‌وکار، جوان، خراسان، تفاهم، شهروند و... نگاهی به سوژه‌های روز فضای مجازی داشته‌اند که  مهم‌ترین آن ها را در بسته‌ای برای شما آماده کرده‌ایم و به نظر شما مخاطبان می‌رسانیم.در ادامه تعدادی از این مطالب را مشاهده می‌کنید.  

روزنامه آرمان نوشت: 
خانم خامنه در سال های فعالیتتان در عرصه اجرا هیچ وقت دوست نداشتید فضای برناهم دیگر غیر از کودک  را هم تجربه کنید؟چرا این علاقه همیشه در من وجود داشتو در یکی دو برنامه از جمله"اردیبهشت"  نیز اتفاق افتاد و همیشه دوست داشتم به غیر از اجرا در حوزه کودک ، حوزه های دیگر را تجربه کنم.همچنین در برنامه هایی که محدودخه اجتماعی دارند وبسیاری از مقولاتی که زندگی امروزی بشری با آن دست به گریبان است را موضوع قرار می دهند.


روزنامه آرمان در ستون دیگر خود نوشت: 
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: امروز با طیف جدیدی از تهدیدات به نام تهدید ترکیبی مواجه هستیم . سردار غلامرضا جلالی در پیش خطبه نماز جمعه  این هفته تهران اظهار کرد: تهدید ترکیبی تهدیدی بین  حوزه های نرم و سخت است که می تواند کشور را با خطر مواجه کند  بنابراین هوشیاری و هوشمندی برای مقابله با این تهدید بسیار اهمیت دارد.



روزنامه شرق نوشت:
 بررسی آسیب های فضای مجازی در کمیسیون سیاسی
در سومین جلسه کمیسیون تحقیق مجلس خبرگان رهبری ( موضوع اصل 111 قانون اساسی) نیز بحث درباره وضایف کمیسون که در جلساتگذشته این کمیسیون در دستور کار بود ،ادامه پیدا کرد 




روزنامه شرق در ستون دیگر خود نوشت: 
باید فضای مجازی به یک فضای ملی تبدیل شود.
حجت الاسلام منتظری درباره فضای مجازی و روش های مواجهه با آن گفت: مسئله فضای مجازی از مسائل مهم و قابل توجه و پیچیده جامعه بشری از جمله کشور ایران است؛ قطعا این فناوری مفید است که باید به نحو احسن از آن بهره ببریم ، امام این موضوع مثل یک چاقوی جراحی بوده که علاوه بر فوائد زیاد خطرناک هم باشد.




روزنامه ابتکار نوشت:
لمس یک نابغه
 آخرین کنفرانس اپل تحت عنوان "AgaiHello" به معنای  سلامی دوباره برگزار شد.در این مراسم، اپلیکیشن TVاز سوی اپل برای سیستم عامل های منتشر شد که ویدئو های مورد عاقه تان را به شما iOSو  tvOSمنتشر شد که ویدئو های مورد علاقه تان را به شما پیشنهاد می کند.



گردآوری: محبوبه حاج محمدی


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.