سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

پایان رقابت قصه گویان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از معرفی برگزیدگان جشنواره قصه گویی کانون استان کرمانشاه خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رضا موزونی با بیان اینکه در مجموع بیش از 140 نفر از قصه‌گویان استان کرمانشاه آثارشان را به این جشنواره ارسال کردند، گفت: از این تعداد 52 نفر آنها مربیان، 64 نفر نوجوانان و مابقی در بخش آزاد بودند.


وی ادامه داد:در نهایت 74 قصه‌گو در مرحله استانی نوزدهمین جشنواره قصه‌گویی کانون پرورشی استان حضور داشتند که این افراد در طول مدت برگزاری جشنواره به قصه‌گویی برای کودکان و نوجوانان پرداختند.

موزونی با اشاره به پایان رقابت قصه گویان مرحله استانی نوزدهمین جشنواره قصه گویی کانون استان کرمانشاه پس از سه روز، گفت: کار داوری در بخش‌های مربیان، اعضای نوجوان و آزاد از سوی داوران این جشنواره انجام شد.


وی با بیان اینکه هیئت داوران از وحید خسروی برگزیده جشنواره  هجدهم، تقدیر ویژه  کردند افزود:شیرین امیری، بهشته قطبی، سهیلا فتاحیان، نوشین حیدریان، فریبا مرادی، فریبا رضاپور و فرزانه لطیفی ،علی قسمتی، وحید خواجوی و خیام احمدی در بخش مربیان به مرحله کشوری جشنواره قصه‌گویی راه پیدا کردند.

موزونی افزود: در بخش آزاد نیز  آذین محمدی، معصومه محمدی و فائزه امیری و  در بخش نوجوانان نیز خانم ها زهره میهنی و نیوشا مرادی به مرحله کشوری راه پیدا کردند.انتخاب قصه خوب، پوشش مناسب و متناسب با قصه، فضاسازی متناسب با قصه و مهارتهای قصه‌گو را از فاکتورهای یک قصه‌گوی خوب هستند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.