سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

نوجوانان مشهدی «نواهای ضد آمریکایی» سر می‌دهند

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، از برگزاری جشنواره «نواهای ضد آمریکایی» ویژه نوجوانان مشهدی و به مناسبت روز دانش‌آموز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی ابراهیمی گفت: این جشنواره با هدف ایجاد و ارتقاء روحیه استکبارستیزی نوجوانان و شناسایی نوجوانان مستعد در مداحی و تواشیح و حمایت و پرورش استعدادهای آن‌ها برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره«نواهای ضد آمریکایی» ویژه پسران 13 تا 18 ساله مشهدی است؛ گفت: این جشنواره در دو بخش مداحی و تک‌خوانی برگزار می شود.

 معاون فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد ادامه داد: دبیرخانه جشنواره صوت های انتخاب شده را در اختیار نوجوانان قرار داده و هر شرکت کننده فرصت دارد تا تمرین کند و مشابه خواننده و مداح که در صوت معرفی شده است؛ بخواند.

وی افزود: علاقه مندان تا 13 آبان فرصت دارند تا آثار خود را به دبیر خانه جشنواره آدرس تلگرامی @AntiAmerica_bot ارسال کنند.

ابراهیمی با اشاره به اطلاع رسانی و همکاری این جشنواره با مدارس سطح شهر، تصریح کرد: اگر شخصی از طریق کانال تلگرامی موفق به ارتباط با دبیرخانه جشنواره نشد می‌تواند از طریق معلم پرورشی، دفتر بسیج دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن اسلامی مدارس  نسبت به ثبت نام اقدام کند.

 وی  خاطرنشان کرد: اگر مساجد، تشکل‌ها، هیأت‌ها و مجموعه‌های فرهنگی و مردمی مخاطب 13 تا 18 ساله در مجموعه خود دارند؛ می‌توانند به دبیر خانه فرهنگسرای مراجعه و محتوا را دریافت و در مسابقه ثبت‌نام کنند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، با بیان این که جشنواره نواهای ضد آمریکایی در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار می شود، اظهار کرد: در مرحله مقدماتی هر شرکت کننده آثار خود را به دبیرخانه ارسال می‌کند که بین آثار رسیده داوری می‌شود و تعدادی از شرکت‌کنندگان برای مرحله نهایی انتخاب می‌شوند.

ابراهیمی ادامه داد: برگزیدگان دوره مقدماتی در مرحله نهایی به صورت حضوری در این جشنواره شرکت می‌کنند و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی  با بیان این که کمیته داوران 50 نفر را به عنوان برگزیده نهایی معرفی می‌کند؛ گفت: به 50 نفر برتر از   از 100 تا 500 هزار تومان جایزه نقدی اهداء خواهد شد.

وی به اهدا جوایز ویژه به نفرات نخست تا دهم اشاره و ابراز کرد: از آثار نفرات اول تا دهم کلیپ صوتی و تصویری تهیه خواهد شد و به خود آن‌ها اهدا می‌شود و هماهنگی می‌کنیم تا در شبکه‌های صدا و سیما و فضای مجازی نیز پخش شود.

ابراهیمی در پایان به برگزاری اختتامیه جشنواره اشاره و بیان کرد: بعد از مرحله نهایی که حدود ده روز بعد از 13 آبان خواهد بود اختتامیه این جشنواره با حضور مسؤولین شهر، برگزیدگان جشنواره و خانواده‌های آن‌ها  برگزار شده و از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام// ف ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.