سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

ساماندهی 65 درصد گلزار های شهدا

65 درصد گلزارهای شهدای کشور تاکنون ساماندهی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛ قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل این بنیاد در گیلان که در رشت برگزار شد گفت : این کار به رغم کمبود بودجه با کمک مسئولان محلی به ویژه استانداران انجام شد.

محسن انصاری افزود : تلاش می شود 35 درصد بقیه گلزارهای شهدای کشور در کوتاهترین زمان ساماندهی شوند.

وی گلزارهای شهدا را مراکز فرهنگی برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت دانست و خاطر نشان کرد : تاکنون 90 درصد گلزارهای شهدای گیلان ساماندهی شده است.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در ادامه به پرداخت مطالبات خانواده های شهدا و ایثارگران اشاره کرد و گفت : در چند سال اخیر حدود 3 هزار میلیارد تومان از مطالبات شان پرداخت شده است.

محسن انصاری افزود : مطالبات سال 91 خانواده های شهدا و ایثارگران حدود 15 استان پرداخت شده است و بقیه استان ها هم تا پایان امسال پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه مطالبات سال 94 خانواده های شهدا و ایثارگران پرداخت شده است تصریح کرد : مطالبات سال های 92 و 93 ، سال آینده پرداخت خواهد شد.

قائم مقام بنیاد شهید ایثارگران کشور به رشادت های رزمندگان گیلانی در دفاع مقدس هم اشاره کرد و گفت : همت آیت ا... احسانبخش نماینده ولی فقیه در گیلان در اعزام کاروان هزار کامیونی کمک های مردمی و رشادت های سردارانی نظیر قلی پور ، املاکی و بیگلو در تاریخ پرافتخار ایران ماندگار است.

حسن انصاری افزود : در زمان کنونی هم گیلانیان با تقدیم 16 شهید مدافع حرم دین شان را به انقلاب ادا کردند.

مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود و رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی هم از تصویب قانون جامع خدمات رسانی به خانواده های شهدا و ایثارگران در خانه ملت خبر داد.

در پایان با قدردانی از زحمات ابراهیم طاهر نژاد ، عبدا... پاکاری به عنوان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان معرفی شد.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.