سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

نقش کلیدی اوقاف در تحول وضعیت نامناسب شهر مشهد

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: اداره اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی نقش کلیدی در تحول وضعیت نامناسب شهر مشهد داشته و دارد.

آیت الله سید احمد علم‌الهدی امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف خراسان رضوی افزود: خدمات انقلابی اوقاف خراسان رضوی در حاشیه شهر مشهد قابل تقدیر است و آقای گنابادی نژاد منشاء خدمات فراوانی در اوقاف استان بودند و این نهاد را تبدیل به یک نهاد انقلابی کرده بودند و علاوه بر این خدمات فراوانی را نیز در حاشیه شهر مشهد ارائه کردند.

 وی تصریح کرد: اداره اوقاف و امور خیریه از قدیم در نظام تشکیلات اداری کشور جایگاه ویژه‌ای داشت و اکنون نیز در این نظام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و از اداره کل اوقاف خراسان یک‌نهاد انقلابی خصوصاً در حوزه فرهنگ برداشت کردیم.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: مدیریت آقای گنابادی‌نژاد و اقدام قاطع وی در برگزاری مجالس معنوی در این تحول قابل تحسین است و مدیرکل جدید این سازمان نیز فاضل بزرگوار فرهیخته‌ای هستند که با استان و موقعیت خاص اجتماعی سیاسی آن و موقوفات استان آشنایی کامل دارند و هم‌سنگر جناب گنابادی‌نژاد بودند و مسؤولیت وی را تداوم اقدامات آقای گنابادی‌نژاد می‌دانیم.

وی با اشاره به اینکه اداره سنتی اوقات به یک‌نهاد انقلابی تبدیل‌شده است، ادامه داد: همه در انجام‌ وظیفه و تکلیف انقلابی و عملی کردن رهنمودهای ایمانی مقام معظم رهبری موفق باشند و مجموعه نهادها و دستگاه‌های اجرایی سنتی و یا نهادهای انقلابی به‌صورت تشکیلات انقلابی درآیند و صبغه انقلابی بگیرند.

انتهای خبر// ف.غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.