سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

انجام بیش از 4 هزار مشاوره در بهزیستی همدان

معاون پیشگیری بهزیستی همدان گفت: 4 هزار و 83 مورد مشاوره در مراکز مشاوره و صدای مشاوره بهزیستی همدان درشش ماهه نخست امسال انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امیر کوکاییان با اشاره به اینکه  در شش ماهه نخست امسال 4 هزار و 83 مورد مشاوره انجام شده که نسبت به  مشابه پارسال 3.98 درصد افزایش داشته است افزود: مشاوره‌های بهزیستی در محیط‎های مختلف و در زمینه مهارت‌های زندگی، خانواده و مشاوره‌های پیش از ازدواج داده می‌شود.

وی به عملکرد شش ماهه در این مدت اشاره کرد وادامه داد: 3 هزار و 400 نفر مشاوره در زمینه مهارت‌های زندگی، 3 هزار و 650 نفر مشکلات خانواده و 2 هزار و 109 نفر هم در کلاس‌های آموزشی قبل از ازدواج مشاوره شدند.

وی به خدمات رسانی مرکز خانه سلامت روان بهزیستی همدان اشاره کرد واظهار داشت:در این مدت این مرکز در حاشیه شهرها به 6 هزار و 21 نفر مشاوره داده شده است که نسبت به مشابه پارسال 1.39 درصد رشد داشته است.

کوکاییان در مورد نرخ رشد مشاوره‌های پیش از ازدواج، خانواده و آموزش مهارت‌های زندگی در بهزیستی همدان افزود: این آموزش‌ها سال‌هاست در محیط‌های شهری، روستایی، مهد کودک‌ها و محیط‌های کاری توسط بهزیستی همدان انجام می‌شود.

وی گفت: در بخش مشاوره پیش از ازدواج 4.61 درصد، مشاوره خانواده 2.27 درصد و در بخش آموزش مهارت‌های زندگی نیز 1.48 درصد افزایش نسبت به مشابه پارسال داشته است.

انتهای پیام/ ج
برچسب ها: مشاوره ، همدان ، بهزیستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.