سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

شرکت 92 هزار دانش آموز در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای

92 هزار دانش آموز استان چهارمحال و بختیاری در سومین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شرکت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از شرکت بیش از 92 هزار دانش آموز استان در مرحله آموزشگاهی سومین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای خبر داد و گفت: این تعداد شامل 50 درصد دانش آموزان استان است.

بهروز امیدی با اشاره به آغاز این المپیاد همزمان با هفته تربیت بدنی گفت: این رقابت ورزشی با دو رویکرد «مدرسه قهرمان» و «کانون قهرمان» در چهار مرحله بین کلاسی یا مدرسه ای، شهرستانی، استانی و کشوری، در رشته های فوتسال، هندبال، بسکتبال، والیبال، طناب زنی، شطرنج، تنیس روی میز، شنا، ژیمناستیک و دوومیدانی برگزار می شود.

وی با بیان ادامه مرحله مدرسه ای و آموزشگاهی این المپیاد تا پایان آبان ماه جاری اضافه کرد: زمان مرحله شهرستانی این المپیاد آذرماه، مرحله استانی رشته های داخل سالن در اسفندماه امسال و بقیه رشته ها اردیبهشت سال آینده، و مرحله کشوری تابستان آینده می باشد.

امیدی گفت: هدف از برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، ایجاد نشاط و شادی، توسعه و افزایش آمادگی جسمانی در مدارس و همچنین شناسایی استعدادهای ورزشی دانش آموزان است.

به گفته وی؛ سال گذشته 86 هزار دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی چهارمحال و بختیاری در مرحله درون مدرسه ای این المپیاد حضور داشتند.

26 مهرماه «روز تربیت بدنی و ورزش» و 26 مهر تا 2 آبان به عنوان «هفته تربیت بدنی» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.