سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

اردبیل میزبان کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان

استاندار اردبیل امروز با دکتر محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش در این دیدار با ارایه گزارش مفصل از سفر هیات اقتصادی استان اردبیل به جمهوری آذربایجان در خصوص مذاکرات خود با وزراء و رییس جمهوری آذربایجان گفتگو کرد.

وی با اشاره به استقبال خوب مسئولان جمهوری آذربایجان از هیات ایرانی، اظهار امیدواری کرد این سفر آغازی برای توسعه همکاری های اقتصادی و بازرگانی استان اردبیل و جمهوری آذربایجان می باشد.

حسین پیرموذن، رییس اتاق بازرگانی استان اردبیل و عضو هیات مدیره اتاق ایران نیز با اشاره به همراهی تجار و بازرگانان با استاندار در این سفر، آن را راهگشا و باعث حل بسیاری از مشکلات دانسته، بر تصمیم اتاق برای پیگیری نتایج سفر تاکید کرد.

در ادامه دکتر واعظی، رییس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان با اشاره به اینکه اخبار سفر را دنبال کرده نتایج آنرا بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: جلسه کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان را که با حضور وزرا و مسوولان دو کشور تشکیل می شود، حتما در اردبیل برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.