مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: با توجه به ورود سامانه هوای سرد٬ بارش اولین برف پاییزی بیشتر مناطق مختلف استان اردبیل را سفیدپوش کرد.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی دولتی‌مهر افزود: با توجه به سامانه سردی که از چند روز پیش وارد استان اردبیل شده بود٬ اولین برف پاییزی از دیشب بیشتر مناطق مختلف استان اردبیل را سفیدپوش کرد.

وی با اشاره به اینکه سیستم هوای سرد بیشتر نقاط استان اردبیل را در برگرفته است٬ افزود: از امشب دمای هوای اردبیل به صورت چشم‌گیری کاهش می‌یابد و نیاز است در این زمینه همشهریان هوشیاری لازم را در استفاده از وسایل گازسوز داشته باشند.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بارش باران بسیاری از نقاط استان اردبیل را دربرگرفته و با توجه به هشدار سازمان هواشناسی احتمال آبگرفتگی در بسیاری از شهرهای استان اردبیل به ویژه شهرهای شمالی وجود دارد که نیاز است در این زمینه فرمانداران و مسئولان این شهرستانها هوشیاری لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: نیاز است صاحبان مرغداریها و گلخانه‌ها اقدامات لازم را برای جلوگیری از سرمازدگی در مقابل هوای سرد و بارش برف داشته باشند تا شاهد هیچگونه خسارتی در این موارد در استان اردبیل نباشیم و هواشناسی اردبیل در این زمینه هشدارهای لازم را به همشهریان داده است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، بارش ، اولین ، برف ، پاییزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.