سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

دستگیری سارقان مسافرنما

سارقان مسافرنما با 20 فقره سرقت در ساری دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ زيدالله کاظمی ، فرمانده انتظامی شهرستان ساری از شناسايی و دستگيری سارقان مسافرنما با 20 فقره سرقت از خودروهای مسافربر عمومی و شخصی خبر داد.

وی افزود: در پی مراجعه و شکايت راننده خودرو مسافربری بين شهری، مبنی بر زورگيری و سرقت از سوی افرادی ناشناس، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 15 امام رضا (ع) اين فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت : ماموران با انجام تحقيقات از مالباخته دريافتند، دو جوان در پوشش مسافر پس از سوار شدن در خودروهای مسافربری عمومی و شخصی، با استفاده از سلاح سرد اقدام به زورگيری و سرقت اموال رانندگان می کنند.

سرهنگ زيدالله کاظمی افزود : ماموران با دريافت اين اطلاعات دو متهم به زورگيری وسرقت به نام های آرمين- الف و صابر- آ از سارقان سابقه دار را شناسايی کردند.

وی گفت : ماموران در ادامه با شناسايی مخفيگاه متهمان با هماهنگی قضائی در عملياتی ضربتی و غافلگيرانه، اين افراد را دستگير کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود : متهمان در تحقيقات و بازجويی های فنی پليس، به بيش از 20 فقره سرقت و زورگيری اقرار کردند.

سرهنگ زيدالله کاظمی ، به رانندگان وسايل نقليه عمومی و شخصی که در امر مسافربری فعاليت دارند، هشدار داد: از سوار کردن مسافرانی که با پيشنهاد مبالغ کرايه بالا و نامتعارف تقاضای رساندن آنها به مقصد به صورت دربستی در مسيرهای برون شهری را دارند، اجتناب کنند. انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.