سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

پرداخت وام خود اشتغالی به مددجویان کمیته امداد سمنان

بیش از۲۰ میلیارد ریال وام‌خود اشتغالی به مددجویان کمیته امداد سمنان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سرپرست اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام(ره) سمنان گفت: اجرای طرح‌های خوداشتغالی و ایجاد زمینه اشتغال برای خانواده‌های تحت پوشش از عمده برنامه‌های حوزه اشتغال کمیته امداد استان سمنان است.
علیرضا خدابنده از وجود 4 هزار و 35 طرح اشتغال در کمیته امداد استان سمنان خبر داد و افزود: ایجاد اشتغال و خودکفایی برای مددجویان از مهم‌ترین برنامه‌‌های کمیته امداد امام(ره) استان سمنان است.
وی توانمندسازی و خودکفایی مددجویان در زمینه کار و اشتغالزایی را از اولویت اصلی برنامه‌های کمیته امداد دانست و تصریح کرد: در این راستا تعداد 62 نفر از مددجویان از ابتدای امسال صاحب شغل شدند.
خدابنده از اعطای بیش از20 میلیارد ریال وام‌خود اشتغالی به مددجویان کمیته امداد امام(ره) استان سمنان در 6 ماهه نخست سال خبرداد.
وی با اشاره به اعطای این میزان وام خوداشتغالی به مددجویان گفت: در 6 ماهه امسال تعداد 162 فقره وام خوداشتغالی و مشاغل خانگی به مددجویان پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه این طرح‌ها با هدف توانمندسازی مددجویان کمیته امداد استان سمنان اجرایی شده است تصریح کرد: توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در استان سمنان اولویت است.
انتهای پیام/ د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.