سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

برگزاری انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات

رییس خانه مطبوعات استان کرمانشاه از برگزاری انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فریدون معتمدیان گفت: ششمین دوره انتخابات خانه مطبوعات استان کرمانشاه، همزمان با برگزاری مجمع عمومی، راس ساعت 15 روز 15 آبان ماه در محل تالار غدیر کرمانشاه برگزار می‌شود.

معتمدیان افزود: علاقمندانی که تمایل به عضویت در هیات مدیره خانه مطبوعات استان دارند باید با رعایت شرایط قید شده در اساسنامه خانه مطبوعات استان، در روزهای 5 و 6 آبان ماه سال جاری از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر به دفتر خانه مطبوعات استان واقع در تالار شهید آوینی جهت ثبت نام مراجعه کنند.

وی اولین شرط حضور در انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان را عضویت در این تشکل عنوان کرد و افزود: از جمله دیگر شرایط عمومی برای شرکت در این انتخابات، داشتن حداقل 25 سال سن و نیز داشتن مدرک کارشناسی یا معادل حوزوی آن را داشته باشند.

معتمدیان افزود: دارندگان مدرک دیپلم باید دارای هفت سال سابقه کاری مستمر در مطبوعات استان باشند.

رییس خانه مطبوعات استان کرمانشاه اظهار کرد: در این انتخابات دو نفر از مسئولان و مدیران نشریات استان، سه نفر از روزنامه‌نگاران شاغل در رسانه‌های استان، یک نفر از مسئولان نمایندگی‌های نشریات سراسری و سرپرستی‌های روزنامه‌های سراسری و یک نفر از مسئولان و نمایندگی‌های خبرگزاری‌های استان به عنوان هیات مدیره خانه مطبوعات استان انتخاب می‌شوند. همچنین دو نفر نیز بعنوان بازرس انتخاب خواهند شد.

معتمدیان با اشاره به عضویت 110 نفر در خانه مطبوعات استان کرمانشاه اظهار کرد: در این خانه به روی تمامی اهالی رسانه استان باز است و از همه فعالان رسانه‌ای استان می‌خواهیم که در صورت داشتن شرایط عضویت(مطابق اساسنامه)، برای عضویت در خانه مطبوعات استان اقدام کنند.

رییس خانه مطبوعات استان کرمانشاه یادآور شد: عضوگیری در خانه مطبوعات استان در طول سال بصورت مداوم انجام می‌شود.


انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.