سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

راه اندازی سامانه مانیتورینگ ایستگاه های گاز قزوین

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین از راه اندازی فاز اول سامانه کنترلی ومانیتورینگ ایستگاه های گاز این شرکت خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ اسماعیل مفرد بوشهری گفت : با توجه به دستور مدیر شرکت ملی گاز ایران مبنی بر استقرار سیستم های پالایش آنلاین ایستگاه های گاز، سامانه مانیتورینگ این شرکت طی دو فاز برنامه ریزی و طراحی شده که فاز اول آن عملیاتی شده است.

وی افزود : فاز اول پروژه مذکور که ۵ ایستگاه CGS و ۳۰ ایستگاه CNG در سطح استان قزوین را در بر می گیرد با اعتباری حدود ۱۰ میلیارد ریال  به مدت یکسال مطابق آخرین استانداردها و دستورالعمل های شرکت ملی گاز ایران راه اندازی شده است.

بوشهری اضافه کرد : جایگاه های CNG موجود در شهرستان های قزوین، تاکستان، آبیک، بوئین زهرا، الوند و با استفاده از تجهیزات مانیتورینگ آنلاین، تحت کنترل و نظارت واحدهای بهره برداری و اندازه گیری شرکت گاز استان قرار گرفته اند که این موضوع می تواند نقش مهمی در رصد کردن مقدار گاز ورودی و مصارف این جایگاه های سوخت داشته باشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان همچنین از طراحی و انجام برنامه ریزی لازم برای اجرای فاز دوم پروژه مانیتورینگ با بهره گیری از تجربیات فاز اول خبر داد .

بوشهری افزود : فاز دوم سامانه مانیتورینگ شامل ۲۸ ایستگاه CNG و ۱۱ ایستگاه CGS مهم و پرمصرف استان می شود که پس از انجام مراحل مطالعاتی و طراحی در دست اقدام  است .

وی اظهار امیدواری کرد : فاز دوم این طرح  در سال ۹۶ به بهره برداری برسد.

مدیر عامل شرکت گاز استان ،کنترل میزان گاز ورودی استان و پایش شرایط ایستگاه ها CGS بخصوص در فصل سرد سال و نیز کنترل وضعیت و صحت عملکرد ایستگاه های CNG از مزایای این سامانه بیان کرد .

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.