سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

بازدید رئیس جمهور از واگن پارس اراک

رئیس جمهور در ادامه برنامه کاری خود در استان مرکزی از شرکت واگن پارس اراک بازدید کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ حسن روحانی رئیس جمهور ، ضمن بازدید از شرکت واگن پارس اراک در جریان مشکلات تولیدی این واحد بزرگ صنعتی قرار گرفت .

روحانی پس از شنیدن مشکلات این واحد بزرگ تولیدی و صنعتی ، دستور رسیدگی و رفع مشکلات این واحد را به مسولین مرتبط صادر کرد .

روحانی سیاست و مبنای کار دولت یازدهم  راتوسعه شبکه ریلی کشور  دانست و افزود ٦ استان به راه آهن سراسری متصل خواهند شد و راه آهن سریع السیر تهران - مشهد و تهران - اصفهان هم کار خود را شروع می کنند؛ همچنین راه آهن ایران با اتصال به راه آهن منطقه قفقاز و آسیای مرکزی، چین، روسیه و اروپای شرقی به شبکه ریلی دنیا مرتبط خواهد شد.

رییس جمهوری افزود: شبکه ریلی باید بار اصلی را در حمل مسافر و بار بر عهده بگیرد و از اینرو واگن سازی پارس در آینده شاهد رونق و توسعه خوبی خواهد بود.

 روحانی با تاکید بر اینکه مبنای کار دولت این است که محصولاتی که در داخل توان ساخت آنها وجود دارد، از خارج وارد نشوند، گفت: البته باید واحدهای تولیدی مانند واگن پارس توسعه یافته و متحول شود.

رئیس جمهوری با تجلیل از روحیه با نشاط کارگران، تکنسین ها و مهندسان شرکت واگن سازی پارس ، افزود: خوشبختانه همه کارکنان این مجموعه صنعتی محل کار خود را خانه دوم خود می دانند و همه مشتاق کار، پیشرفت و فعال شدن این کارخانه هستند.

روحانی تاکید کرد: تلاش دولت در سال جاری این است که از توان و ظرفیت بنگاه های صنعتی حداکثر استفاده انجام شده و بنگاه های راکد فعال شود و امیدواریم شاهد رونق و رشد در این زمینه در امسال و سال آینده باشیم.

پیش از این نمایندگان شهر اراک در مجلس نسبت به واردات بی رویه واگن از خارج کشور و از رونق افتادن تولید در شرکت واگن پارس اراک انتقاداتی در سطح مجلس و رسانه ها وارد کرده بودند .

شرکت واگن پارس اراک بزرگترین تولیدکننده خودروهای ریلی و تعمیرات اساسی واگن در خاورمیانه و نیز اولین تولیدکننده لوکوموتیو و خودروهای ریلی در کشور است.

انتهای پیام / ف 
برچسب ها: اراک ، روحانی ، رئیس جمهور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.