سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

تصادفات سهمگین در شیراز و حومه آن

شش حادثه رانندگی دیروز در شیراز و حومه 11مصدوم از جمله سه کودک خردسال بر جای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز 6 حادثه رانندگی و برخورد خودروهای سنگین و سبک باهم در شیراز و جاده های اطراف در روز گذشته اتفاق افتاد که 11 تن را راهی بیمارستان کرد.
در حادثه واژگونی خودرو پراید در کمربندی شهرک رکن آباد چهار نفر از جمله یک کودک یکساله راهی بیمارستان شدند که پس از اعلام این حادثه به ایستگاه 15 آتش نشانی شیراز ، تیم تخصصی امداد و نجات جاده ای، بدون درنگ به محل حادثه اعزام شده و عملیات امدادرسانی را آغاز کردند.
همچنین در سانحه رانندگی بولوار ولایت در ساعت 22:4 دقیقه شب گذشته ، دو کودک چهار و پنج ساله ، یک مرد 40 ساله و زن 37 ساله در اثر تصادف و برخورد کامیون بنز با پژو روا راهی بیمارستان شدند.
 پس از اطلاع رسانی 125در مورد یک حادثه رانندگی بعد از جاده قلات در ساعت چهار دقیقه بامداد نیز ،آتش نشانان به سرعت راهی محل حادثه شدند. دراین حادثه خودرو پژو 206 پس از انحراف از مسیر اصلی به داخل دره سقوط کرده بود . تیم امدادی ایستگاه هشت و نیروی کمکی آتش نشانی شیراز پس از رسیدن و ایمن سازی محل حادثه ، عملیات فیکس کردن خودرو و همکاری در انتقال آن را انجام دادند.
در حادثه رانندگی دیگر در بولوار پاسداران که توسط آتش نشانان در ساعت 8:37 دقیقه صبح روز گذشته امدادرسانی شد، یکدستگاه کامیون با خودرو تیبا برخورد کردکه حاصل آن مصدومیت راننده کامیون بود.تیم های امدادی عملیات ایمن سازی و انتقال خودرو ها به حاشیه امن از خیابان را انجام دادند.
همچنین واژگونی خودرو پراید در کمربندی شهرک رضوان در ساعت 7:48 دقیقه و انحراف خودرو ال 90 و برخورد با حاشیه بولوار حسینی الهاشمی در ساعت 23:43 دقیقه شب گذشته به سامانه 125 اطلاع داده شد.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.