سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیاه جامگان در بلاتکلیفی محض/ باشگاهی که توسط مدیران به صورت مبتدی اداره می شود

در صورتی که مشکلات مالی سیاه جامگان حل نشود احتمال منحل شدن و رفتن فرهاد کاظمی از این تیم زیاد خواهدبود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با بحران‌های مالی پیش‌ آمده، سیاه‌جامگان بی‌ثبات‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند. فرهاد کاظمی که هفته گذشته اعلام کرده بود تا آخر همراه تیم می‌ماند، بعد از باخت مقابل سپاهان اعلام کرده که در صورت ادامه روند فعلی، از این تیم می‌رود. بعد از این خداحافظی با شرط و شروط کاظمی، رویانیان هم اعلام کرده که اگر کاظمی از این تیم برود، وی هم در سیاه‌جامگان نخواهد ماند. در کنار همه اینها مصاحبه بازیکنانی چون سیف‌اللهی که به افشاگری شرایط نامناسب باشگاه پرداخته‌‌اند، جو را علیه این تیم به شدت به هم ریخته است. همه اینها باعث شده که خانواده عباسی واکنش‌های تندی نسبت به جریان‌های ایجاد شده داشته باشند.

این‌طور که به نظر می‌رسد با اینکه پدر و پسر به بهبود شرایط این تیم امیدوارند اما هر از گاهی با تأکید بر تصمیم خود برای کناره‌گیری از رقابت‌ها، سعی دارند مسئولان را به نوعی از عمق مشکلات خود با خبر کنند.

عباسی: سیاه‌جامگان مثل فرزند خود ماست

علی عباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت فرهاد کاظمی اظهار کرد : ما مشغول مذاکره با فرهاد کاظمی هستیم تا مشکلات برطرف شود مانند گذشته با قدرت در تمرینات تیم حاضر شود. در حال حاضر که با شما صحبت می کنم به شدت پیگیر فروش باشگاه هستیم و آمادگی این را داریم در صورتی که شخصی برای خرید باشگاه اقدام کند امتیاز تیممان را به این شخص واگذار کنیم ، هرچند که سیاه‌جامگان مثل فرزند خود ماست.

وی افزود: حدس ما این بود که با حضور محمد رویانیان در طول دراز مدت می توانیم مشکلات مان را کاهش دهیم از حق هم نباید گذشت در این چند وقتی که به عنوان رئیس هیئت مدیره سیاه جامگان منصوب شده است کارهای مفیدی را برای کمتر شدن مشکلات باشگاه انجام داده است،اما بحث اصلی برنامه های ما در دراز مدت است که سعی داریم در آینده به تمام آنها دست یابیم اکنون مشکل ما کوتاه مدت است.ما با شرکت فناپ برای تامین هزینه های خودمان در فصل جاری قرارداد امضا کردیم ، اما آقایان خیلی راحت زیر قولشان زدند و این مسائل باعث شده تا ما به بازیکنان و مربیان بدهکار شویم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.