سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

تشریح برنامه های هفته پدافند غیر عامل

مديرکل پدافند غيرعامل برنامه های این هفته را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین؛ افشار  در نشست با خبرنگاران گفت: برای هفته پدافند غیر عامل که از دوم تا هشتم آبان برگزار می شود 138 برنامه در نظر گرفته شده است.



افشار ، نواختن زنگ پدافند غیر عامل  و رزمایش دانش آموزی در مدارس ، رزمایش مقابله با تهديدات مرم محور در یکی از مناطق شهر قزوین  وبرگزاری همایش علمی پدافند زیستی در مقابل تهدیدات بیولوژیک و شرکت در همایش مصون سازي کشور با عمل انقلابي را از مهمترین برنامه های این هفته بیان کرد.

مدیرکل پدافند غیر عامل ، شعار این هفته را "مصون سازي و پايدارسازي کشور با اقدام و عمل به پدافند غيرعامل"  بیان کرد.

افشار افزود: با ايجاد 13 کارگروه تخصصي و برگزاري 48جلسه تخصصي از هفته پدافند غيرعامل در سال گذشته تاکنون 32 دوره آموزشي در اين حوزه برگزار شده است.

افشار،  جهادکبير و تحقق سياست هاي دولت تدبير و اميد ، تبيين نقش و جايگاه پدافند غير عامل ، تبيين اقتصاد مقاومتي ، توليد ادبيات و فرهنگ سازي پدافند غيرعامل با شيوه هاي نوين و توسعه و ترويج آگاهي در مردم را از جمله اهداف سازمان پدافند غيرعامل دانست.

افشار با بیان اینکه حوزه هاي دفاع غيرعامل ، با توجه به تهديدهاي جديد ، به 8 حوزه ي دفاع اقتصادي ، بيولوژيک ، زيستي ، شيميايي ، هسته اي ، نظامي ، مردم محور و کالبدي تقسيم شده است افزود:  متناسب با  تهديدهاي نوين  در این حوزه های سازماندهي و برنامه ريز های شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.