سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته نهم لیگ جزیره ؛

جدال توپچی های لندنی و تاتنهام با حریفان برای صدر جدول

نخستین روز هفته نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس امروز (شنبه) با برگزاری 8 دیدار از سر گرفته می شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در هفته نهم رقابت های لیگ جزیره ، امروز ( شنبه) 9 دیدار برگزار می شود و تیم های آرسنال و تاتنهام برای صدر نشینی در مقابل حریفانشان قرار می گیرند.

*بورنمومث – تاتنهام :

تیم بورنموث در رقابت های امسال لیگ برتر جزیره در 8 بازی ، 3 پیروزی،‌2 تسوای و 3 باخت به دست آورده است. این تیم با 11 امتیاز در رتبه یازدهم قرار دارد. اما تیم تاتنهام شروع رویایی در لیگ برتر انگلیس داشته است و تنها تیم بدون باخت این لیگ به حساب می آید. تاتنهام در 8 بازی به 5 پیروزی و 3 تساوی رسیده است و با 19 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد.

*وستهام – ساندرلند :

تیم وستهام با 7 امتیاز در رتبه پانزدهم جدول قرار گرفته است.این تیم وضعیتی خوبی نداشته است و در 5 بازی مقابل حریفان مغلوب شده است.  اما ساندرلند وضعیت بدتری دارد و با فقط 2 امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است.

*سوانسی – واتفورد :

تیم سوانسی در 8 بازی این فصل،‌ 1 تساوی ،‌1 پیروزی و 6 باخت داشته و با 4 امتیاز در رتبه نوزدهم جدول قرار گرفته است و وضعیت خوبی ندارد. اما تیم واتفورد با 3 پیروزی،‌3 شکست و 2 تساوی 11 امتیاز به دست آورده و در رتبه دهم جدول قرار گرفته است.

*لستر سیتی - کریستال پالاس :

تیم لستر سیتی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس در فصل جاری عملکرد خوبی نداشته است. این تیم در 8 بازی ،‌4 شکست را متحمل شده است و با فقط 8 امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قرار دارد. تیم کریستال پالاس هم با 11 امتیاز در رتبه نهم قرار دارد.

*هال سیتی – استوک سیتی :

این دو تیم نیز در میان تیم های قعر نشین لیگ برتر انگلیس هستند. تیم هال سیتی با 7 امتیاز در رتبه شانزدهم و تیم استوک سیتی فقط با 6 امتیاز در رتبه هجدهم جدول قرار گرفته اند.

برنلی – اورتون : به نظر می رسد که تیم اورتون که با 15 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار گرفته است،‌کار بسیار آسانی در مقابل برنلی داشته باشد که با 7 امتیاز در رتبه چهاردهم قرار دارد.

*آرسنال – میدلزبورو :

تیم آرسنال در فصل جاری لیگ برتر انگلیس شروع بسیار خوبی داشته است و آرسن ونگر و یارانش در 8 بازی به 6 پیروزی دست پیدا کرده اند و فقط 1 باخت داشته اند. شاگردان ونگر، با منچستر سیتی تیم صدرنشین لیگ جزیره هم امتیاز هستند و با 19 امتیاز 1 تفاضل گل کمتر در رتبه دوم جدول قرار گرفته اند. توپچی های لندنی در مقابل میدلزبورو که فقط با 6 امتیاز در رتبه هفدهم جدول قرار دارد،‌کار آسانی را در پیش خواهند داشت.

*لیورپول – وست برومویچ :

لیورپول هم یکی از تیم هایی بوده که در فصل جاری شروع خوبی داشته است. لیورپولی ها در 8 بازی نخست به 5 پیروزی رسیده اند و تنها 1 باخت داشته اند.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.