سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقبای تیم ملی افغانستان در جام ملت‌های آسیا اول زمستان مشخص می‌شوند

تیم ملی فوتبال افغانستان حریفانش در مرحله نهایی رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا را ۳۰ دی خواهد شناخت.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، تیم ملی فوتبال افغانستان حریفانش در مرحله نهایی رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا را در تاریخ ۳۰ جدی/دی مطابق با ۱۸ جولای خواهد شناخت.

در مرحله پایانی این رقابت‌ها ۲۴ تیم به شامل افغانستان در ۶ گروه ۴ تیمی با هم رقابت خواهند کرد که تیم‌های اول و دوم هر گروه به صورت مستقیم به جام ملت‌های آسیای ۲۰۱۹ امارات صعود خواهند کرد.

افغانستان از گروه E رقابت ها به عنوان یکی از تیم های برتر چهارم برای نخستین بار به این مرحله راه پیدا کرده است.

در واقع ۱۲ تیم این مرحله با ۱۲ تیمی که به صورت مستقیم از دور نخست مقدماتی، مسافر امارات شده اند، ۲۴ تیم جام ملت های آسیای ۲۰۱۹ امارات را تشکیل خواهند داد.

با توجه به این که نزدیک به ۳ ماه به قرعه کشی این مسابقات باقی مانده است، افغانستان میتواند با تنظیم دیدارهای مناسب تدارکاتی در روزهای فیفا، کماکان شانس صعود سید دوم این رقابت ها را داشته باشد.

لازم به ذکر است که مرحله نهایی این رقابت ها از نوروز ۹۵ مطابق با مارچ ۲۰۱۷ آغاز و تا نوروز ۹۸ ادامه خواهد داشت.

تا کنون مشخص نیست که قرعه کشی این مسابقات بر اساس عملکرد تیم ها در دور نخست مقدماتی ملحوظ میشود یا بر اساس صعود و سقوط در جدول رده بندی فیفا.

این در حالی است که روز گذشته فوتبالنامه به نقل از   AFCادعا کرده است که کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم دارد تا قرعه کشی این رقابت ها را بر اساس عملکرد تیم ها در دور نخست مقدماتی جام جهانی و جام ملت ها برگزار کند. البته این موضوع تا کنون در حد یک فرضیه تخمین شده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.