سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

پیگیری مصوبات سفر رییس جمهوربا تشکیل کمیته تخصصی

اجرای مصوبات سفر با تشکیل سه کمیته تخصصی پیگیری می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ معاون عمرانی استاندار و رئیس کارگروه عمرانی سفر رئیس جمهور به استان گفت : تمامی مصوبات عمرانی سفر در قالب سه کمیته شامل کمیته عمران شهری و امور آب، کمیته عمران روستایی و کمیته حمل و نقل،ورزش و جوانان و امور بهداشت پیگیری می شود.

علی فرخ زاد در جلسه  فرمانداران و روسای کارگروه های ستاد سفر رییس جمهوربه استان گفت :مرتبا  تصمیمات و مصوبات ازطریق دستگاه های اجرایی در حال پیگیری است و برنامه زمان بندی آن نیز تهیه و تنظیم شده که به زودی اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: در هریک از این کمیته ها دستگاه های اجرایی مرتبط و نمایندگانی از استانداری،فرمانداری ها و سازمان برنامه و بودجه عضویت خواهند داشت تا با برگزاری جلسات مستمر برای پیگیری مصوبات و اجرای آنها در موعد مقرر اقدامات لازم انجام شود.

معاون عمرانی استاندار و رئیس کارگروه عمرانی سفر رئیس جمهور به استان افزود : دستگاه های اجرایی مجری مصوبات سفر رئیس جمهور هستند و باید با تمام توان و قدرت مصوبات سفر را پیگیری کنند.

فرخ زاد بیان کرد: کمیته های تخصصی تلاش خواهند کرد تمام مصوبات سفر در دوره زمانی تعیین شده محقق شوند و مصوبه ای به زمان آینده و نامعلوم موکول نشود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.