سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

ثبت اطلاعات بیش از یک میلیون گیلانی در سامانه سرشماری

اطلاعات 185 هزار خانوار گیلان تاکنون در سامانه سرشماری عمومی نفوس و مسکن ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛معاون اطلاعات و آمار سازمان برنامه و بودجه گیلان امروز اعلام کرد : این تعداد خانوار معادل یک میلیون و 167 هزار نفر از جمعیت گیلان است.

وحید طیفوری افزود : تاکنون اطلاعات 45 و 5 دهم درصد از تعداد جمعیت و 42 درصد تعداد خانوار گیلان در سامانه اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ثبت شده است.
وی اعلام کرد : تاکنون بیشترین ثبت اینترنتی اطلاعات خانوارها در سامانه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در شهرستان های سیاهکل با 70 درصد تعداد  جمعیت، رضوانشهر با 68 درصد و رودبار 65 درصد انجام شده است.
معاون اطلاعات و آمار سازمان برنامه و بودجه گیلان گفت : کمترین ثبت اینترنتی اطلاعات خانوارها هم در شهرستان های رشت 39 درصد  تعداد جمعیت ، بندرانزلی 38 درصد و صومعه سرا 33 درصد انجام شده است.
وحید طیفوری افزود : ثبت اینترنتی اطلاعات خانوارها در سامانه سرشماری نفوس و مسکن برای دومین بار به مدت3 روز تمدید شد و تا ساعت 24 روز جمعه 30 مهر ادامه دارد.
وی از شهروندان خواست در مهلت باقی مانده اطلاعات خود را در سامانه سرشماری ثبت کنند.
معاون اطلاعات و آمار سازمان برنامه و بودجه گیلان اعلام کرد : در مرحله دوم سرشماری عمومی نفوس و مسکن که از 28 مهر آغاز شد و تا 28 آبان ادامه دارد  ماموران آمارگیر به در خانه شهروندان مراجعه و اطلاعاتشان را ثبت می کنند.
وحید طیفوری افزود : در این مرحله ماموران آمارگیر اطلاعات خانوارهایی که در مرحله اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن شرکت نکرده اند  را ثبت می کنند.
وی تصریح کرد : در مرحله دوم این سرشماری ماموران آمارگیر همچنین کد رهگیری خانوارهایی را که اطلاعاتشان را بصورت اینترنتی ثبت کرده اند دریافت می کنند.
 براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن  سال 90 جمعیت گیلان 2 میلیون و 484 هزار نفر است.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.