سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

موازی‌کاری در بخشی از اقدامات کلان به لحاظ نداشتن اطلاعات صحیح

بخشی از اقدامات کلان به لحاظ نداشتن اطلاعات صحیح در برنامه‌ریزی مسؤولان در دوباره‌کاری و موازی‌کاری قرار می‌گیرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرپرست فرمانداری نیشابورصبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: ضریب نفوذ اینترنتی و عدم برخورداری برخی روستاها از بین بیش از 400 روستای این شهرستان نیازمند توجه ویژه‌ای در خصوص راه‌اندازی زیرساخت‌ها و امکانات مناسب است.

سعید شیبانی ضمن تشکر از شهروندان و همکاری دستگاه‌های اجرایی در مرحله نخست اجرای طرح ملی سرشماری نفوس و مسکن اظهار داشت: برابر آخرین اعلام گزارش پیشرفت ثبت‌نام اینترنتی سرشماری ٩٥ و رتبه‌بندی در مقیاس کشور تا امروز صبح، 26 درصد از خانوارهای این شهرستان در مرحله نخست این طرح ملی مشارکت داشته‌اند.
او افزود: برآورد کلی تعداد خانوارهای استان در سال جاری معادل 2 میلیون و 75 هزار خانوار است که از این میزان برآورد خانواری شهرستان نیشابور معادل 154 هزار و 502 خانوار و برآورد جمعیتی شهرستان نیز معادل 464 هزار و 760 نفر است.
سرپرست فرمانداری نیشابور همچنین از تدارک تمهیدات لازم در تأمین امنیت برای مأموران سرشماری در کارگروه امنیتی انتظامی ستاد سرشماری شهرستان خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم که این دوره آخرین دوره آمارگیری به این شکل باشد و از دوره‌های بعد روش‌های الکترونیکی و پیشرفته جایگزین شکل کنونی شود.
انتهای پیام // ر ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.