سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

افتتاح یک پروژه درمانی در سمنان

بخش بلوک زایمان مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین(ع) سمنان در زمینی به وسعت ٩٠٠متر مربع راه‌اندازی شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ رئیس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین (ع)سمنان گفت: بخش بلوک زایمان مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین(ع) سمنان در مساحتی به وسعت ٩٠٠متر مربع و با رعایت بالاترین استانداردهای موجود راه‌اندازی شد .
دکتر شمس‌الله نوری‌پور از تکمیل تجهیزات پزشکی و امکانات این بخش جدید خبر داد و افزود: بخش بلوک زایمان مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین(ع) سمنان با هدف افزایش فضای فیزیکی، رضایت ارباب رجوع گسترش ترویج زایمان طبیعی و رعایت استانداردهای بلوک زایمان و...راه‌اندازی و افتتاح شده است.
وی با تقدیر از اتمام به موقع عملیات ساختمانی و تاسیساتی این پروژه بخش سلامت، تصریح کرد: بخش بلوک زایمان مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین(ع) سمنان در مدت ١٢ ماه و با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال اجرایی و به بهره‌برداری رسده است.
رئیس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین (ع)سمنان از ایجاد و راه‌اندازی ٦ اتاقLDR  با فضای بسیار مناسب و مدرن، در این بخش خبر داد و اظهار داشت: اتاق زایمان فیزیولوژیک، اتاق ایزوله و اتاق تحت نظر از جمله دیگر امکانات جدید در بلوک زایمان مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین (ع)سمنان است.
انتهای پیام/م
برچسب ها: افتتاح ، پروژه ، درمانی ، سمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.